vikt...peppningstråd =)
Marsmamma: Tack, men nu har min lilleman också somnat. Får vänta tills han vaknar
Marsmamma: Tack, men nu har min lilleman också somnat. Får vänta tills han vaknar
Jag har faktiskt gjort några styrketräningsövningar för magen här hemma nu! Väntar bara på att gossen min ska vakna så vi kan ut och gå... Huu så tråkigt. Men det är så skönt efteråt, och jag vill att tiden ska gå så jag kan gå o simma och få det överstökat. Mår alltid så bra efter en dag med mycket träning.
emmamaria: Självklart!!
emmamaria: Bra! Vi har på gång nu, bara lite kvar o jag måste prata med Theresa1 först!
Jag är INTE vig och magen är problemområde nr1!
Men nu undrar jag, vinner jag hurtighetspriset idag eller?
Först promenerat i snabb takt i sammanlagt 135 minuter, sen varit i simhallen och simmat 1000 meter OCH gjort situps, benlyft och en annan magövning... Plus att jag just nu håller på med ett storkok hemlagad barnmat
"Bara" 5 km? Det är verkligen inte så bara!
Tack för sparken i förmiddags förresten!
Jag fick ett ryck, ville springa ifrån gårdagens lussebulleångest... Behöver jag säga att jag sprungit ifrån den?
Ajajaj nu har jag verkligen ont i hela kroppen... Nu har jag (hurtig som jag är idag) smällt ihop en middag med grönsallad, ruccolasallad, körsbärstomater, gurka, riven morot, riven palsternacka, stekt kycklingfilé och rödlök! O till det blir det lite ceasardressing... Mums!
Marsmamma: Varför får du inte sitta framför teven?
Marsmamma: Nej, don't do it! Jag vet precis hur du känner dig... Men tänk på ditt mål och FRAMFÖRALLT på hur duktig du varit som promenerat 5 km idag! Tänk att om du äter nåt sött så är det nästan som att göra promenaden ogjord... Gör lite styrketräningsövningar istället! Du måste bryta mönstret! HEHE *låter som en predikant*
Sitt här o prata med mig istället.. Bara inte ge efter för suget!
Marsmamma:
emmamaria: Bra!