vikt...peppningstråd =)
Theresa1: Ja fy fan vad härliga dom var, jag brukar alltid tycka sånt är så förbannat långtråkigt, men jag blev helt lyrisk!
Härligt!
Theresa1: Ja fy fan vad härliga dom var, jag brukar alltid tycka sånt är så förbannat långtråkigt, men jag blev helt lyrisk!
Härligt!
emmamaria: Så gjorde jag iallafall.. hoppas det var rätt.
O bra gjort!
emmamaria: Det är nog bättre än vanlig läsk, men det är helt klart en fälla. Det bästa är att inte dricka läsk alls. Eftersom jag är "kolsyreberoende" så har jag gått över till mineralvatten. Skitgott.
Men light är iallafall bättre än vanlig läsk.
TL: Jag tror det är en bedömningsfråga egentligen... Sötningsmedel är nog bättre än socker när det gäller att gå ner i vikt. Men det är nog mer hälsofarligt ur andra aspekter, jag vet faktiskt inte. Tror inte sötningsmedlet skapar ett beroende som sockret i vanlig läsk gör... Svårt att säga. Båda är iallafall skit egentligen.
Gomorron förresten
Gomorron Marsmamma! Tack! Ja, du måste faktiskt göra dagens program. Så du börjar dagen med Pilates? Hurtigt värre!
Marsmamma: Låter som att du precis kommit ur startgroparna till en underbar dag!
Marsmamma: Jag antar att det har märkts att jag också är en sån människa?
Jag håller också på att förändra det... O det går bra. Numera kan jag dra mig ur svackorna ganska snabbt, till skillnad mot förut då jag föll föll föll... Vi är duktiga
Gomorron emmamaria
emmamaria: Jag sitter också o undrar om jag ska få nåt gjort idag... Vill hitta på nåt, men vad?