Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Zmoothie: Låter bra. Jag sitter faktiskt och äter frukost för andra gången idag (jag är ju sjuk så jag får, tycker jag ). Knäckebröd utan smör med ruccolasallad och skivade körsbärstomater på. Skitgott!
    Jag gör förresten så där, räknar ut kalorier o så, på shapelink.com där jag även skriver träningsdagbok.

Ska in o kika på dina modelldockor

• idiotblondinen

Oj men då har du ju gått ner en del! Du kommer att klara målet, det är jag säker på.

• idiotblondinen

Zmoothie: Ja, men tänk att det blir sån skillnad på "bara" 10 kg! Coolt!

• idiotblondinen

Hej Marsmamma! Du har ju varit skitduktig! *berömmer massor*

Våra Liv: Nej man mår helt klart bättre när man tar hand om sig själv på bästa sätt.

För övrigt så var jag o handlade för en stund sedan, o nu sitter jag o smuttar på min första egna hemgjorda smoothie Yummie!

• idiotblondinen

Förresten så eftersom jag är dunderförkyld så räknas promenaden på 20 min till och från affären som dagens utförande av programmet för min del.

Zmoothie: Jag fattar inte inches o sånt... :/ Jag har förresten fått för mig att det kommer synas mer skillnad mellan dom tio kilona från 80 till 70, än från 90 till 80... Vet inte varför jag har fått det för mig. Undrar om det är sant.

• idiotblondinen

Aaaaaaaaahaha... Min modell stämmer nog! HAHA

• idiotblondinen

Theresa1: NEJ varför har det varit en skitdag???????????? Har det hänt nåt???

• idiotblondinen

Theresa1: Jag vet exakt hur du menar. Jag kan själv vara på världens bästa humör o känna mig skitpeppad och allmänt "allt är soft o bra"-ig. Sen inser jag hur tjock o fet o "äcklig" jag är o faller faller faller... Allt vänds upp och ner o jag orkar inte med att ha det så längre. Nu, trots att jag fortfarande har en enorm hängande stor fet mage som fick mig att hålla mig inomhus i stort sett hela första året av min sons liv, så kan jag iallafall glädjas åt att sakta men säkert ser jag resultat... Mycket resultat. Att min mage ALDRIG kommer bli fin känns inte som att jag vill lägga ner mer tid att gruva över. Den kommer att bli finare och mer "lättdold" iallafall. Det är den redan, i jämförelse.
    O 72 kg är ju inte ens mycket, så jag är faktiskt också arg över att klädkedjorna inte kan ha kläder i bra passform! Borde dom inte tjäna på det? Jag klär mig alltså huvudsakligen bara i svart, just för att jag inbillar mig att det kan ge en liiiiiiiten liten illusion om att jag inte är så stor som jag är. Nej fram för fina kläder med bra passform! Tycker du ska starta ett klädmärke, här har du absolut en kund iallafall! O då skämtar jag inte. Kram o styrkekramar till dig!

• idiotblondinen

TL: Aaaaaaaaaaaaaaw, har du fina fötter? *AVIS* Det har inte jag. Eller jo kanske, om jag vårdade dem lite...

• idiotblondinen

emmamaria: Gör någon av dagarnas övningar från programmet, så ska du se att det ordnar sig med chipsångesten! O det är ju skitbra att du varit ute o gått så långt. Förstår att det är jobbigt om lillen inte vill sova.. Men till slut kommer han ju att somna o då tycker jag att du bara ska lägga dig slappna av en stund. Det är du sannerligen värd. Kram på dig!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)