Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Våra Liv: Jag ser ofta på du är vad du äter, det är skitintressant. Men var köper man dinkelpasta? Har sett dinkelmjöl på ica, men inte dinkelpasta vilket jag är mer intresserad av. Har helt lagt ner allt bröd förutom knäcke.

• idiotblondinen

Våra Liv: Då ska jag kolla in Maxi då

• idiotblondinen

Att föräta sig på saker har man ju varit med om förr...

• idiotblondinen

Vad betyder träligt?

Ett bra tips är att lära sig slänga mat... Det tar emot, men ger resultat.

• idiotblondinen

Hehe okej

Nej fy fan vad ont jag har i röven av att sitta på denna satans jävla trästolen... Vackert språk? Nu är det läggdags. *Atjoo* Jävla skit fan jag håller på att bli sjuk också.

Natti på er tjejer!

• idiotblondinen

Zmootihe: Hej! Har pilatesvideon åkt fram? Glöm inte veckans program som vi alla här kör:
    www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

Samma med Våra Liv: Glöm inte programmet!

Får jag fråga hur mycket ni väger eller är jag för fräck då? Vi andra här i tråden har outat vår vikt och längd. Ja, jag är nyfiken! Om ni vill veta vad jag väger så kan jag säga att jag väger 83 (Startvikt denna gång 88, gången innan 93,5) och är 161cm lång.

• idiotblondinen

Våra Liv: Haha skrivkramp, då har du brännt ett par kalorier bara på det! Visst är det skönt att komma igång ordentligt? Jag tror förresten jag ska önska mig en Pilates-video i julklapp. Verkar bra

Fan både jag och Filip är småsjuka så det blir inget babysim idag trots att det är avslutning. Vad ska man då göra med denna dagen? Förutom promenaden som står på programmet... *Funderar*

• idiotblondinen

Men förresten, ska du verkligen sluta dricka kaffe...? Det skulle inte jag klara av Dricker typ 7 koppar om dagen.

• idiotblondinen

Våra Liv: Intressant tråd. För övrigt är jag på min andra kopp kaffe o klockan är bara strax över 9...

• idiotblondinen

Min mjölk tog slut. Får go o köpa ny. Kanske lite frukt o bär med så man kan göra en smoothie? Är nyfiken på det.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)