Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

T1 alla övningarna ska man ligga på ryggpå pilates

• Våra Liv

MARSMAMMA VAD BRA :-d JAG ÄR NOGBARA VAN ID ÖVNINGARNA SEN IGÅR ATT DET ÄR DÄRFÖR JAG ÄÅR ÖMM I RYGGEN. ups caps.. iaf jag tvingade mig själv igår känner fortfarande av ischias kände jag men sket i det igår o körde på, nu kunde jag knappt ligga på ryggen svanken är mördad. får läka upp musklerna så jag inte förstör dom helt

ska iaf ut o gå sne när vi ska hämta sonen får ta en powerwalk till och frn dagis sen
    sen ska vi té IKEA woho

IB fy du måste käka frukost spelar ingen roll om du är mätt eller om det är äckligt.. ÄT NU! mars pankaka! *hytter med fingret*

• Våra Liv

men jag har vägt mig idag med skulle inte gjort dethar gått upp igen o nu har jag ju ätit bra tränat osv, så jag hoppas att på måndag när jag mäter mig igen att jag förlorat cm så det är muskler jag gått upp i

• Våra Liv

behöver lite pepping nu när jag gått upp i vikt jue ....

• Våra Liv

TL jag har ätit fisk, bara grovt bröd, ätiot med måtta faktiskt, grönsaker, pyttipanna ja typ vanlig mat fast normala mängder.

marsmamma jag hoppas iaf det. annars blir jag mega deppig!

blondie o jag hoppas verklgien det.. förra året då jag började träna loosade jag 5 kilo på 2 veckor kanske därför jag blir deppig nu när inget händer

• Våra Liv

T! haha snart ser det bra ut emd ska du se

TL jag hoppas det verkligen! usch menjag vill inte ha mer vad muskler iaf

• Våra Liv

jAg med en snygg mage sen *drömmer mig bort*

• Våra Liv

IB vet hur det är med dåligt med pengar o en ursökta men jävla massa problem, måååååååååååååånga kramar till dig som får kämpa o ändå är så stark o kirrar detta med träning samtidigt!

själv åt jag pizza igår dumt jag vet, men en stressig dag, massa tjaffs hemma2 extrem skrikiga barn o det ute på MAXI woho underbart... och nu får jag inget äta heller
    klockan 8 ska jag på glukosbelastning *hata*

• Våra Liv

hej hopp!
    har kommit hem från skit glukosbelastning men allt gick bra.
    gick på efterkotroll med o har fått preventivmedel så snart blir det extra träning i sängen
    sitter här o matar lillen sen ska det ut o röras på mig
    ska se om jag orkar gå 5:an idag annars får jag ringa bärgningshjälpen

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)