Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

tjollahopp!
    nu har jag stortränat idag´!
    först ute o gått 5 km spåret så det blev sammanlagt 6.5km rask takt med stavar! det tog mig 65 minuter o gå!
    När jag kom hem körde jag 20 min pilates med.
    har kommit fram til att ja inte kan göra ryggrullningarna odm är onda för mig dom bits! nej mn svanskota sticker ut så jag får pain in my ass bokstavligt talat då...
    så jag ör alla andra övningar så nu lärjag ha grym träningsvärk imogron igen hehe fan vad gött

• Våra Liv

IB hur långt hinner du gå när du går 80 minuter?

• Våra Liv

ib heh eokej men du går så där jätte fort eller?
    oh se om jag orkar gå 5:an idag med! ska ut till ikea o grejjer så hoppas jag har ork, iaf ska jag gå 2.5an. sitter här med början på migrän igen.. vill ha mina glasögon nu så man slipper sånt här shit

• Våra Liv

ib hehe idag kan jag lova att jag grymamste träningsvärken i magen! okejag haft träningsvärk i magen för några år sen haha men aldrig så är pass ska lugnt köra pilates idg med haha det är fan grymt det är ju magen jag vill ha ort mest för den är värst ju

• Våra Liv

woho hej tjejer! nu har jag glasögon hihi känns as skumt haha

• Våra Liv

IB jag säger som min bm, sa igår näår jag var på efterkontrollen mellan den 15 dec och den 15 jan ska man inte räkna medatt gå ned i vikt eftersomd et är mysket bestyr mycket mat osv man ska bara försöka att åtminstonne stå kvar på samma vikt det är ju jul man ska inte sluta leva du står kvar på samma vikt bara det är skitbra ju

• Våra Liv

IB
    men på måndag får du ju pengar igen då kan du köpa mer nutrilette eller? tilsl dess får du försöka hålla hoppet uppe baby! Du om nån klarar det här! tänk på resultatet sen när du väl kämpat igenom dessa dagar utan nutrilette! vi finns här för dig iaf det är mänskligt o falla i svackor! du är stark o tar dig upp igen *kramas*

emmamaria haha jag tycker jag ser as skum ut

• Våra Liv

IB ja du mat med mycket socker gör en irriterad o upp i varv sen dötrött o ännu mer irriterad mina syskon var likadana

• Våra Liv

IB ja du mat med mycket socker gör en irriterad o upp i varv sen dötrött o ännu mer irriterad mina syskon var likadana

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)