Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

IB det tycker jag med absolut! jag vbet inte hur man gör min mamma har äntligen fattat det själv nu när inga barn bor hemma längre

• Våra Liv

IB be henne kolla på du är vad du äter hehe

• Våra Liv

oh de tsnöasr här med! iof har jag inget hopp om att det blir en vit jul men det är så fint när det snöar
    det vart imgen träning alls igår inatt har poppe sovit riktigt kass... hopopas han somnar om så man får sova så man orkar ut o träna för jag vil ju träna

• Våra Liv

usch nu känner jag dåligt samvete vette ifan om jag komme rhinna gå ut o gå idag
    sambon ska snart sova igen, då kan jag inte gå för kan inte gå med den skitsyskonvagn vi har nu (väntar på en ny) ute i skogen...
    sen kommer mamma o när hon åpker hem är det redan mörk o då kanske killenms mamma ska komma en sävng.. usch o blää....
    fan oxå...

• Våra Liv

Malin1976 vågar inte gå för långt med den 2 fästen håller på o gå av. därför vi köpt en ny som vi väntar på. skulle den gå sönder i fästena är det den sidan bebisen ligger på, liukas kan ite sitta på den sidan då pajar den på en gång.

• Våra Liv

det är ju 4:e advent idag med myysigt hihi
    så är jag jätte glad för nu 3 veckor efter min syster fött sin vackra dotter har hon fått ett lika vackert namn Nadina hihi
    så nu är jag på skitbra humör o städar o har mig

• Våra Liv

IB hehe själv förstår jag ine hur det kan ta så lång tid haha men jag fick namn som ploppade upp innan ngot av barnen föddes o dom passade ju med

• Våra Liv

IB aha båda namnen jag kom på sådär gick dom med på hehe

• Våra Liv

nån här som häört något om RH viruset? min morbrors tjej ringde nyss o varnade mig o inte gå ut i affärer förens 2 veckor efter nyår då det kommit hit hennes väninnas bebi ligger för döden o har dtta virus odom vet itne om hon kommer överleva barn under 2 år rekomenderas avläkarna o inte följa med ut till affärer fröens 2 veckor efter nyår..
    JÄVLA bvc som inte varnar för sånt här..

• Våra Liv

T! det är ju RS viruset dett aär RH det är värre

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)