vikt...peppningstråd =)
om på at det enda jag ätit idag är 2 bananro druckit massa kaffe har fått ågå o bära på sonen hela tiden så har inte hunnit med o äta
kände kurret i magen nukanske dags o äta något då..
om på at det enda jag ätit idag är 2 bananro druckit massa kaffe har fått ågå o bära på sonen hela tiden så har inte hunnit med o äta
kände kurret i magen nukanske dags o äta något då..
hehe jo det är sant harväldigt ont i armarna iaf
halsen med för jag håller på o bli förkylöd på kuppen
emmamaria tack, man orkar mer än vad man tror, trodde aldrig själv jag skulle klara av en sån här sak innan jag vart indragen i det
tack marsmamma
nu har man ätit lite iaf..
funderar på om man ska gå en extra lång bit idag bara för att när jag väl kommer ut... känner verkligen för o göra det så jag verkligen blir av med alla jobbiga tankar o dåliga energier
ska ut s är det bara ska väcka sambon om 50 minuter ska bli as skönt o få gå o fan vad du é duktig då idiotböondinenb!
men jag vill gå ut o gå NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
men måste vänta minst 20 minuter till.. *muttrar* har värsta spritten i bena vill ut nu nununununununu *nananananana*
vill rensa huvudet gå så långt jag bara kan åååh vill ut nu
hej hopp nu har jag varit ute o gått!
det blidde bara 50 minuter
gick bara korta spåret... är såååå mörkrädd o var livrädd där jag gick i mörka skogen
det är så svagt upplyst med o det är bara korta spåret som är upplyst, o jag har kört styrkevningar med..
Malin tack
din sambo kanske har druckit upp dina hantlar
blondie tackar
tänkteiaf bättre o gå vanliga än inget alls o även om jag ahde anda i halsen för jag avr så jävla ädd
hade varit lättare om det vari snö ute som lyser upp lite mer!o klart du orkar hela programmet! du är ju min idol du får iunte svika mig nu
londie aha träligt, ja då är det bäst o via kroppen lite! den måste få nån dag o vila ibland, farligt o bränna ut sig helt!
se om min son somnar ordentligt nu har fått natta om han 3 gånger, helt slut i armarna efter allt gungande, måste fan få värsta musklerna av detta
dötrött nu...
min lilla stackars bebis som har så ont
ska hämta in stora sonen se med hehe, ska stänga in oss inatt så inte katterna stör oss
dom är för buisiga