vikt...peppningstråd =)
IB nej"! vet du hur impad jag blir av dig? shit du är as duktig så klan jag förtlåta dig för duin ynka 1 cigg om dagen
IB nej"! vet du hur impad jag blir av dig? shit du är as duktig så klan jag förtlåta dig för duin ynka 1 cigg om dagen
okej tjejer ni har skrivit lite om er själva
nu är det miun tyur fast jag tänker presentera mig lite mer ingående o please tyck inte synd om mig!
okej tjosan mitt namn är Maria är 24år o bor i linköping
har 2 barn 2 år o heter Lukas andra är snart 8 veckor o heter jonathan
bor ihop med min sambo jiohan sen förra året han är bara far till andra barnet.
mitt liv suger vl mer el mindre. som 6 åring blev jag sexuellt utnyttjad av min dåvarande styvpappa.
blev mobbad från lekis till 9:an
kom ut meddet som hände mig som 6 åring nör jag var 18 o mamma ville inte tro mig först.
för 4 år sen blev min 4 åriga kusin mördad av sin egna pappa...
för nästan 3 år sen träffade jag min stora sons pappa... han var ett skithuvud misshandlade mig hela tiden lukas var 6 mån då jag fic styrka o lämna honom idag är han inte med i bilden...
jasg har haft 1 riktigt jobb o sen massa ströjobb..
bra betyg i 9:an inga gymnasiebetyg för jag inte fick godkänt i kärnämnena.
men jag har iaf lyckats med o få 2 vackra underbara barn
VL babysteps som ni säger
IB se vi impar på varandra
visst är det kraftfult att få ha tryckt ut ett barn, liksom man har skapat ett liv! as grymt igentligen!
det är ju som man säger vi formar inte livet, livet formar oss
jag står för vad jag tycker och jag säger vad jag tycker och tänker, skulle aldrig vilja vara nån annan trots att jag då skulle blivit av med det jag varit med om.. det jag varit med om har ju format mig!
nu kommer jag kunna lära mina barn saker som andra kanske intekan lära sina brn, jag skulle snabbt se på mina barn om dom mådde dåligt och då kunna hjälpa dom
precis som du IB
vi har ju alla vårat skrot i bakluckan men det är ju det som gör oss unika
kram
IB haha
fan gå åt mig med! det lär inte bli mycket träning för mig denna veckan
mina barn é sjuuuka
IB asch då tar man illa upp för saker andra varit med om så vet man inte mycket om livet ;-9 eller man förnekar nog ganska mycket då.
för det är bara att kolla hos grannen så ser man massa hemskheter
IB fick du mitt sista mail? det stod databasfel o grejjer
T1 ja sur får du bli
det sorgliga är väl att när jag var 18 po berättade sanningen för alla så var det ju FÖR SENT att anmäla honom
T1
det är sorgligt att mödrar tar karlarna i försvar bara för deras rädsla att vara själva är så stor.. bah.. barnen går väl ALLTID först! sen tycker jag det borde ändras detta med att det är ett visst antal år sen är det för sent, för jag tror majoriteten håller det inom sig tills dom är äldre o då är det ju för sent...
o tack
ska jag vara ärlig så har jag pratat mig ifårn mycket av mina problem asså ser jag andra som har liknande problem eller bara mår dåligt har jag pratat med dom berättat om mitt liv o då har dom berättat om sitt liv så har vi stöttat varandra
det har varit min räddning för hjärnskrynklare har jag bara varit hos 2 gånger andra gånen bad jag henne dra åt helvete sen har jag inte haft förtroende för sånna alls
IB nope inget mer efter det
o jag är färdig nu haha skulle bara sprina runt o släcka lampor o ha mig hehe nu försöker jag få poppe o slokna hehe
haha så jäövla löjlig jag känner mig *fnissar* sitter här o blir så glad för dig IB att jag fpr tårar i ögonen hahaha *skyller på mamma hormonerna*