• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Haanna

Orkar inte läsa just nu

Har tränat, har dock bestämt mig för att lägga ner hantlarna, min rygg pallar inte. Har fått ont idag...

Gjorde lite blandade uppgifter, dock mest vanliga och sneda situps sen hoppade jag hopprep. Det ger nog en bra effekt *ler*.

Ska förska göra en omgång situps ikväll också.

Denna vecka kommer se ut så här:
    Varje dag kommer jag gå 2,5 km på björnö medan min älskling springer 5 km. Sen efter han åkt så ska jag ta mig itu med träningsprogrammet varje dag. Och sen blir det alltid en kort promenad på kvällen också. Detta innebär varje dag. *ler*.

Med detta ska jag även varva med lite teori.

Ska börja skriva upp vad jag äter också är det tänkt.

I helgen snålade jag verkligen INTE på vad jag åt
    Kanske inte va sådär mega mycket godis ändå, men det kändes som det. Uscha. Men men har gett mig själv tillstånd att lördagar och söndagar då får jag äta godis eller vad jag nu vill ha. Men INTE i veckorna. En bra start i alla fall. Bra och börja smått.

3 kilo kvar till nästa delmål.

• Sus69

Tjoho alla!

Nu bär det iväg och köpa motionscykel.. Sambon fick en ny multiskrivare till datorn, så då fick jag motionscykel..

Kram sussi

• Emmizor

Jisses så duktiga ni är allihopa:)
    I dag har jag och lilleman varit ut på en långpromenad i detta vårväder;) underbart var det bortsett från allt slask!
    Nu ska jag söka upp en våg,märker på mina kläder att jag har tappat omfång,har bara inte vågat mäta ännu och kolla;)

• bonadea78

-0,5 senaste veckan för mig.... 67,5 kg totalt. (Har gått ner från 76 kg)

• ThereseLaurin

ålen: bara att haka på =) vi väger oss varje fredag man kan även mäta sig om man så vill=) detta är helt frivilligt och inget tvång på nåt vis =)

Sen har vi ett träningsprogram som theresa har gjort =) riktigt bra =)

Mrasmamma: va kul=) då kan vi bränna fett iop

bondea har skrivit upp din vikt för veckan =)

• ThereseLaurin

Theresa: hur går det med nutriletten??? här går det kanon=) strax dags för middagen =) men väntar till de andra ätit klar sin först=)

• Våra Liv

AAAAJ
    bröt minlillfingernagel förut så det började blöda måste det göra såååå ont

har iaf bakat nytt dinkelbröd nbu shit vad farligt gott nybakat bröd är

• Malin1976

Så var simningen avklarad. Tappade räkningen så jag vet inte hur långt det blev. (Har bara 25meters bassäng så det blir så många varv att räkna...) Simmade en timme, brukar simma ca 50minuter men jag la på för det där attans julgodiset jag åt i morse. Köpte 6månaderskort också så jag ska känna mig tvingad att åka dit om jag tappar motivationen såsmåningom.

Just det... Köpte bars också. Naturdiet hade både som bars och snack. Är det istället för godis eller ska man byta den mot en måltid också??

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)