• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

Våraliv: ah inge kul..men jag är ganska tålig med som tex när jag skulle få alicia villa jag ha ryggmärgsbedövning..och sköterskan sa alltså hon som skulle lägga den..hade aldrig sett en mamma ligga så stilla..har du inge ont frågade hon och skrattade lite lätt =) samt att de vart helt chockade att jag var öppen sex cm för jag såg ju inte ut att ha ont =)

• alarik82

VL nja, ja är ju inte så duktig på å sy, men jag har lånat en symaskin iallafall, så jag ska se vad ja kan åstakomma

• ThereseLaurin

Emmamaria: jag är inte heller världens bästa på sy men älskar det verkligen ska sy julklänningarna till tjejerna med =)

• alarik82

TL å fan där ser man...

vet inte riktigt hur ja ska bete mig när ja ska sy in byxor, om man ska sy på insidan, vid grenen eller på utsidan av byxorna... de syns ju minst på insidan...

• ThereseLaurin

japp du ska sy på insidan: men tänk på att låren inte behövs ta in lika mycket som nertill=) lycka till=) gansak lätt kommer du att märka =)

• alarik82

får hoppas på de... måste sy upp domflesta oxå... alla byxor är typ 1 dm för långa...

• ThereseLaurin

ah sy upp är ännu lättare=) så oroa dig inte=)

• ThereseLaurin

ne nu ska jag göra nytta ..alicia har diarre igen suck...har bajsat fyra ggr bara idag=( stackars hennes stjärt....

• alarik82

stackar lilltjejen....
    gav alarik plommon igår för han var hård i magen, jösses va han sket i natt ska ja säga. gubben tyckte de luktade illa

• carne

Hej hej!!
    Är en tjockis som skulle behöva ner måååånga kilon!!
    Väger nu 90,5kg och mitt delmål ligger på 87kg. Gick ner 4.5kg ganska så fort... men har nu stått still ett par veckor. Behöver lite tipps och råd från andra med tjockis-problemet Får ja hänga på er??

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)