Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

jag har inget liv heller skyltar bara inte med det *asg*
    fan är döstressad måste helt plötsligt köpa parfymfritt tvätmedel té lillen eftersom han har prickar lite överallt på kroppen hehe, han har haft det ett tag asså men nu ska vi se om det är tvättmedel han är känslig mot... lillen ger mig redan massa besvär hihi så idag kommer jag inte vara här så mycket igen, ska städa o tvätta idag!

• Våra Liv

IB tack! väntar på att sambon ska komma hem medt vättmedel så jag kan smita iväg hehe önskar dig en bra dag med hihi o dig med T1

• Våra Liv

det har snöat lite här.. varför? det ska ju iaf regna sen ikväll det ger mig jubara falska förhoppningar

• Våra Liv

hej hopp en snabb rast hehe *svettas* jaja här får man lite träning även om ma inte planerat det hehe puh det är jobbigt o verkligen storstäda lyfta på soffor o grejjer *puh*

T! såg länken du skickade in.. läste bara TS inlägg fy fan hur kan man hur störda är man om man gör en sån sak lika vidrigt som dom som lämnar sina bebisar oi bilarna... hur PUCKADE får man bli vissa ska fan inte ha barn *muttrar*

här har ma städat så mycket så man inte hunnit få i sig nån mat kännde mig hungrig nu o kom på det *smartast*

• Våra Liv

T1 ha det bäst!

usch är fortfarande arg på dom som lämnade sitt barn hemma muppar...
    snart klar i tvättstugan mamma kom helt plötsligt på att hon inte hinner köpa sin del av julmaten så nu får samnob rycka ut o dra té affären isista minuten *suckar*
    mammor

• Våra Liv

IB fan vad gött!!!

nu är jag välförtjänt en lååång ila tills imorgon..
    har tvättat 10 maskiner tvätt, storsätdat, dammsugat, tvättat golv, baat massa jävla pepparkakor åt ytterst lite deg eftersom jag avrit för stressad *Asg*
    o nu står det en potatisgratäng inne i ugnen som tog fan sån tid o göra o så har jag fixat salladen *puh*
    tur att det bara ä jul en gång om året *asg*

• Våra Liv

IB hehe så illa tvungen vill inte stressa lkivet ur mig imorgon

• Våra Liv

IB amen för det
    nu ska jag soa o gotta mig utan dåligt samvete imorgon!
    på er!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)