• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

IB: Tack... jag har ju själv så svårt för folk som är smala o fina och allt sitter skitbra på dem sen står de o gnäller...

Jag vägde faktiskt över 80 när jag började... Så jag har jobbat hårt...

• ThereseLaurin

haha men theresa inte ska du känna så..alla är vi olika formade och så... sen så har man alltid komplex för olika saker . sen kan man vara tjock och nöjd också ala är vi olika som sagt =)

• ThereseLaurin

fan va jag känner mig lat idag=( skulle gentligen ha städat klart men fan jag orkar bara inte...eller jag känner TTA JAG inte hinner innan jag ska hämta alexandra på dagis klockan två. sen så kommer de vara omöjligt med två barn =( ucha har en depardag idag känner jag...

• alarik82

hehe är de magvisning här...
    själv har ja tyvärr ingen bild på min mage å jag har bara vanlig kamera så de tar sån tid innan ja får den bilden, måst eju knäppa upp hela rullen först *morr*

VL din mage ser typ ut som min oxå, fast jag har mindre med bristningar

• ThereseLaurin

hehe jag visar inte upp min mage...är aldeles för feg för det=)

• Theresa1

TL: Ja för vi andra är ju sådana bikinimodeller Så jag förstår att du inte vill visa dig *haha*

• ThereseLaurin

Theresa:: haha ne men för det första skulle jag tycka att de är jobbigt att lägga upp det för jag träffar ju malin1976 då och då... hehe sen så vill jag inte ens ta kort på min fula mage =)

• alarik82

nu äntligen *peppar peppar* sover alarik, men ja sa ju åt mig själv att ja ska städa köket idag.. å inte 17 är då datorn i köket... jag ska försöka slita mig härifrån...snart

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)