• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

de ja förstog inte skulle ju han sova inte, 15 min, sen vakna han ju... nu ligger han i sin säng med speldosan på, men inte vill han sova inte.... så de blir väl å gå ut i vagnen d¨. de är nå nytt dehär som han har börjat med å inte sova på dagarna *morr*

• ThereseLaurin

emmamaria: min tös va också lite svår idag att få att sova men nú har hon somnat i bilen..även alexandra vilkety inte är så bra...men men hon får sovmorgon i morrn då =)

• ThereseLaurin

okej nu har jag världens dummaste fråga: hur mycket har ni gjort klart inför julen??dvs hur mycket har ni pysslat upp?? jag har tatt upp gardiner gran porslin så har bara dukar och lite små plock kvar tänkte göra det idag..ucha nu är jag så less på allt va heter dona och greja..men men nån måste ju göra det SUCK

Våra liv: stackare fy va jobbigt..kan inte säga att jag vet hur det är för det gör jag verkligen INTE skulle nog inte klara av det om jag skulle vara helt ärlig... tycker att det är nog jobbigt ändå..men du är stark och det är super bra =) Kram på dig

• ThereseLaurin

okej nu har jag världens dummaste fråga: hur mycket har ni gjort klart inför julen??dvs hur mycket har ni pysslat upp?? jag har tatt upp gardiner gran porslin så har bara dukar och lite små plock kvar tänkte göra det idag..ucha nu är jag så less på allt va heter dona och greja..men men nån måste ju göra det SUCK

Våra liv: stackare fy va jobbigt..kan inte säga att jag vet hur det är för det gör jag verkligen INTE skulle nog inte klara av det om jag skulle vara helt ärlig... tycker att det är nog jobbigt ändå..men du är stark och det är super bra =) Kram på dig

• Theresa1

vL: förstår att du tappade lusten men det är jätte skönt att träna när man inte mår så bra. Man får ut massa agg och ledsenhet. Om man hittar anledningar till att inte träna mår man bara sämre tyvärr. Gör bara lite träning... Om du ger upp kommer du att må sämre för det också... Även om sonen är viktig så är faktiskt du med det... Om du mår bra så hjälper du sonen genom det.

Vill inte alls skälla på dig eftersom jag fattar att det är tungt hemma hos er nu, men du kan inte strunta i att äta bra och träna för det straffar sig bara :-P Äta måste man juh, då kan man faktiskt göra det på ett bra sätt. Man mår verkligen jätte mycket bättre i kroppen om man känner att man gör nytta fråga IB

• idiotblondinen

TL: Hehe... Jag har satt upp en röd ljusslinga och en adventsljusstake i köksfönstret, en julstjärna i sovrumsfönstret och en adventsljusstake i vardagsrumsfönstret. Det är allt... Men så ska vi heller inte fira själva högtiden här utan det blir hos mina föräldrar. JAg är inte så hurtig när det gäller det...

• Våra Liv

TL tack förstår inte själv hur jag orkar har ju en krävande 2 åring med.

T1 har faktisdkt planearat o gå ut o gå senare sen ikväll! skiter i om det är mörkt, kommer gå iaf i ren ggrission!

iaf lite uppdatering så ringde dom efter 2 timamr igen nu o vi får hem ett recpet på posten plus att sambionn nu fick åka dit o hämta ut 2 burkar gratis!

• alarik82

VL tycker verkligen synd om dig... hoppas de löser sig, men äta måste du verkligen göra. iallafall nånting.

TL jag har 1 ljusstake i köket å en i vardagsrummet, de är de enda, jag är lite som IB diggar inte dedär med å pynta, vi ska ju inte vara hemma vi heller så.

• Våra Liv

om på at det enda jag ätit idag är 2 bananro druckit massa kaffe har fått ågå o bära på sonen hela tiden så har inte hunnit med o äta kände kurret i magen nukanske dags o äta något då..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)