• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

gomorron...
    vad ska ni pyssla med i dag då brudar????
    ska försöka ta mig ut på prommis idag, men ja antar att ja vet hur de sluat.
    helt chockad imorse när ja vaknade kl 7 då hade lillgrabben sovit från kl 2....

i helgen ska jag försöka komma iväg å simma om gubben behagar vara hemma

• Theresa1

Ja han är verkligen världens goaste och bästa unge... Jag vet inte var han har lärt sig att hoppa i sängen. Han tar tag i sänggaveln och stutsar upponer upponer...

Han var nog katt i sitt förra liv tror jag för han envisas med att buffa med huvudet sådär som katter gör *hehe* Ni ska se när han och mormors (min mamma) katter sätter igång... De kan sitta och "stångas" skitlänge... Han är en liten knasboll. (guuuud vilket töntigt ord!)

Ni fattar väl att jag tycker att det är jätte mysigt när Max vill gosa o pussas på nätterna va? Tycker väl bara att det kanske kan vänta lite till morgonen.

• Sus69

God morgon alla!

Lika mycket som vanligt att läsa igen..

VL: Tycker du lika bra om Pilatesen som jag???
    Ska strax köra igång med den!

I kväll ska jag å julbord, ska försöka att inte smälla i mig för mycket utan lagom... Blir naturdiet hela dagen som kompensation!

Springer i tvättstugan gör jag oxå.. efter Pilatesen ska jag nog ta en kvart på cukeln oxå.. Så hurtig man låter då!

Ska tilläggas att jag SKA INTE äta nån knäck och kola idag!!!!!!

• Våra Liv

marsmamma jag antar det jag tycker bara det är trist att det inte är på svenska hehe nu somnar min skrutt se om jag hinner köra igång eller om han luras hihi

• Våra Liv
    kan inte köra pilates *gråter* har så ont i svanken kände jag när jag la mig på rygg kom knappt upp igen *snyftar o tycker synd om mig själv*
  • Våra Liv

T1 alla övningarna ska man ligga på ryggpå pilates

• Theresa1

VL: ja men jah tänkte att du kanske kunde modifiera ngn övning och kanske stå eller ngt... Bara en tanke. Eftersom du sa att du ville träna. Leta upp bra övningar på nätet annars... Yxan finns ju alltid, han är min husgud

• idiotblondinen

Jävla skit... Nutriletten är slut o jag är pank. Har knäckebröd eller havregrynsgröt att välja på när det gäller frukosten. Inget av det lockar, så då skiter jag i det. Jävla skit.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)