• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Theresa1: Har du druckit tillräckligt med vatten? Hur mycket har du ätit idag då?

• Nova 68

Theresa1:du kan få den reaktionen om du ätit för lite

• Theresa1

Frukost lunch och frukt... Lite kvällsis.

Jag har druckigt vatten i mängder tycker jag.

Känns lite knepigt att behöva äta mer... jag brukar ju ha motsatt problem om man söger *hehe*

• idiotblondinen

T1: Jag blev ganska yr och illamående i början, men jag inbillar mig att det var kroppen som reagerade på omställningen att inte bli fullproppad med "för mycket" näring. Men om det är bra egentligen vet jag inte... Jag gillar resultatet nu iallafall.

VL: Jo men jag känner mig ärligt talat för sliten i kroppen för att köra hela, tyvärr

• Theresa1

IB: så jag ska inte äta ngt mer nu då för att må bättre... det känns lungt faktiskt. Att inte äta mer idag alltså

• ThereseLaurin

fan va ni är flitiga att skriva nästan så man får ångest att man skriver så lite =)

• idiotblondinen

T1: Det är klart att du får göra det om du vill! En portion Nutrilett till är ju inte så farligt! Du har ändå ätit långt mindre än vanligt om du äter en portion till. Så du får göra som du vill.

• Theresa1

IB: Mm kaske skulle göra det... Man vill ju inte äta föööör lite heller det är ju verkligen inte bra för kroppen

• idiotblondinen

T1: Nej det är inte bra. Mycket hellre nån måltid av Nutrilett till, än att det blir ohållbart och man faller större.

Nu är tisdagen och onsdagens program utförda förresten.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)