• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

woho jag känner träningsvärk i magen!

• Malin1976

God morgon!
    Dagens pass blir en tur på badhuset. Sen ska jag leta efter en byggnad på Nipan där min kusins man är och jobbar. Ska hämta julklappar till Vilmer. "Han har en stor blå bil, den kan du inte missa!"... Nä, men Nipan är ett gammalt regemente och har X antal byggnader och X antal vägar så det går nog fort!

• Malin1976

TL: Det är ju perfekt att få kläder! Jag har inte den turen utan måste köpa allt och det blir dyrt. Som tur är hittar jag ibland fyndpaket på Tradera som jag snikar åt mig billigt!

• Malin1976

Theresa: Känner igen det där med vattnet. Vet att man minskar i vikt snabbare när man dricker vatten men ändå undviker jag det i det längsta! Tar hellre mineralvatten men det känns hälsosammare med vanligt vatten ändå...

• Våra Liv

träningsvärk i armarna med känner jag hihi

• Malin1976

Du har varit duktig du VåraLiv!!
    Har pojken sovit bra inatt??

Det enda jag känner är värk i axeln. Är så konstigt, vaknar på natten av att det strålar i den men jag känner ingenting på dan. Det har hänt tre nätter i rad nu. Nu när jag klivit upp känner jag ingenting!

• Våra Liv

Malin lilla pojken sov skitbra! ehm men stora sov skitdåligt bara för det
    du kanske håller på o få muskelinflammation i axeln?

• idiotblondinen

Vad duktiga ni är!

Malin: Fan vad skönt att komma iväg till simhallen... På tisdag ska jag göra det.

VL: Duktig du har varit!

Fan alltså vilken jävla hicka jag har... Är det ni som tänker på mig eller?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)