• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Theresa: Jaha, det kanske inte var så myttigt då... Jag hade lagt hantlarna i källartrappen och när jag skulle ha dom på em var dom borta. Får ta å läxa upp honom när han kommer hem inatt. Eller så är det som VåraLiv skriver, han har druckit upp dom. Synd för honom, vattnet var minst två veckor gammalt!!

• Malin1976

Åh vad du är duktig Blondinen! Du kör verkligen stenhårt du! *Berömmer*

• ThereseLaurin

blondinen: antagligen att du mådde illa i början beror troligen att du drack för lite vatten ...

• idiotblondinen

Haha Malin... Jag känner inte mig så duktig. Borde kunna köra hela programmet känner jag... Men fan. Benövningarna är så jävla tråkiga... (Förlåt T1, benövningar överlag är tråkiga )

TL: Men jag drack massor av vatten, mineralvatten då.. Jag tror faktiskt mer jag mådde illa för att kroppen inte fick "sitt" socker.. Abstinens!

• ThereseLaurin

ja det beror ju också på hur mycket du har ätit innan.. för en del kan det bli en rejäl omställning i kroppen som blondinen säger..men känner du att yrseln varar lä'nge så skulel jag sluta med nutrilett..

• ThereseLaurin

men man mår väl inte illa av abstinens?? måste vart för att du fick typ på väg att få socker fall skulle jag tro..då är dextrosol en bra lösning...

Även när man föder barn=) fick jag lära mig...

• idiotblondinen

TL: Jo, det tror jag absolut att man kan göra... Hur skulle annars abstinens visa sig? Hehe.. Det är möjligt att det ÄR sockerfall, eftersom man vänjer av kroppen... Men vilken bra idé med Dextrosol! Det ska jag köpa o testa och se om jag mår bättre av när jag mår illa!

• ThereseLaurin

blondinen: ja jag har aldrig vart beronde men trodde man fick svettningar och så =) haha ... typ ser syner osv...

ja jag vet dextrosol är alltid bra att ha =) fast jag ar aldrig mått illa av nutrilett bara spytt den första veckan då jag testade för första gången..men nu går det som ppå räls =) men är bra att det är jul så jag kan ställa om magen igen så jag får chocka den igen sedan för det stannar av liksom annars för kroppen går på spoarlåga om ni hajar??

• Malin1976

Theresa: Bara för att vara mot strömmen: Jag tror att du är gravid jag!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)