• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

tl:Det är himlans mycket släkt hit och dit på vår avdelning!

• Zmoothie

*gäääsp* Vad trött jag är ikväll då! ...Orkar ingenting ju, har legat och sovit i soffan. Men det SKA bli program kört ikväll också, så det så.

• ThereseLaurin

Zmootie: va bra =) ja jag är också trött men må städa klart =( ska nog få främmandei morrn och typ overalller och sånt i strl 120 typ haha jag har kläder till 164 åt mina barn =) undra om de kommer att ta på sig nåt av det när de är så gammla

• ThereseLaurin

va fan sover ni?? elelr tränar ni =)

• Våra Liv

londie aha träligt, ja då är det bäst o via kroppen lite! den måste få nån dag o vila ibland, farligt o bränna ut sig helt!

• Våra Liv

se om min son somnar ordentligt nu har fått natta om han 3 gånger, helt slut i armarna efter allt gungande, måste fan få värsta musklerna av detta
    dötrött nu...
    min lilla stackars bebis som har så ont
    ska hämta in stora sonen se med hehe, ska stänga in oss inatt så inte katterna stör oss dom är för buisiga

• Theresa1

Malin: Jag är nog INTE på smällen Näe, det är nog mest kroppan som ställer om sig... åt två pepparkakor och blev som folk igen efter det och 1 jättestort glas vatten. Måste vara nogrannare med att dricka

Tack för idag o god natt!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)