• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

aaa jag tänker på dig
    sitter här o väntar på att poppe ska vakna så han kan äta vara uppe o somna om så jag kan köra mina pilates igen hela programmet med förhoppningsvis hehe

• idiotblondinen

Theresa1: Varför?

VL: Förstod att det var så det låg till... Men nu har du nog slutat tänka på mig.

• Våra Liv

haha aa faktiskt
    sitter o känner att min axel gör ont igen ska nog ta en värktablett så det inte påverkar min träning

• ThereseLaurin

Zmootie: hehe snarare tvärtom =)

Malin:: japp det känns bra jag har ju stor släkt så att säga så finns alltid kläder nästan =) men jag köper mycket ändåp då jag vill att de ska ha fina kläderr med elelr hur man säger...

gon ringde nyss men sa att jga sov..ville inte visa mig i detta fetta hår....sen så har jag inte hunnit städa klart heller för den deleen..men i morrn får hon kika in en sväng =)

• Våra Liv

T1 nja du om ditt barn är m,indre skrikig än mitt så kan jag byta lite

• Theresa1

Han hade lite svårt att sova inatt... Eller rättare sagt han hade jävligt svårt att sova... Irriterande... Alltså jag blir inte alls irriterad på honom, det är bara frustrerande att behöva vara uppe när man själv är så trött så man vill kräkas. Han VÄGRADE ligga i sin säng, skulle bara vara i famnen. När vi la honom i våran säng så ställde han sig bara och hoppade hela tiden... Det passar sig ju inte riktigt mitt i natten... sen satt han o tjattrade länge, han är ju kanon mysig iof men jag gosar och pratar mycket helldre ett par timmar på dagen än ett par timmar på natten.

När jag skrev inlägget verkade det som om han skulle fortsätta på sin gap o skrik bana men nu sitter han och plockar ut ALLA Marcus bandygrejjer i hallen Haha, där får han för att han inte ställde undan dom efter sig. Hoppas Max lyckas knyta dubbla trippel knutar på skridskosnörena Fast han är ju inte riktigt så fingerfärdig ännu.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)