• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

IB: Har inte det lite med våran mentalitet att göra? Jag gör ALDRIG ngt bara lite... Antingen så städar jag eller inte och det betyder att OM jag städar så sorterar jag typ kläderna i färgordning osv, eller så gör jag INGET! Ska jag tappa i vikt så ska jag och då finns ett inga om och utifall att. Jag tillåter mig äta på julafton, thats it! Ingen jävla choklad utan bara av maten.

Vad har du förgyllt denna kväll med då?

• alarik82

idag har ja fuskat väldigt mycke, har köpt en såndär rischokladkaka... å en har ja ätit en påse mikropoppis... fast hela chokladkakan är inte slut än, som tur är.... men jag ska simma imorron så jag får försöka simma bort de då ...

fan tjejer, så trist när ni inte är här .....

hör å häpna. vi har städat idag vi, ska fortsätta imorron, ska dammsuga å skura golvet i sovrummet å lillarummet, för de gå rinte när lilleman sover

• idiotblondinen

T1: Jo det är samma här. Jag gick nog ut för hårt också, och det visste jag om redan då. Men så är det, allt eller inget! Jag har... Bara suttit här. Som vanligt. Det är så sjukt, jag vet att hade jag varit smal nu så hade jag stuckit ut och festat eller nåt... Samtidigt som mina kilon försvinner så tvingas jag växa mentalt. Det är en cool känsla. *svammel*

Vad har du gjort?

• Theresa1
    Jag har inte gått ut för hårt. Hade jag inte gjort det hade jag skitit i allt efter en kvart

Det har varit några kompisar här och det har varit poker kväll... Kul kul. Tidigare på dagen var min syrra härm hon bor eg på gotland, vi har inte setts sen september. Hon o jag tog en promenad och gick på stan tills Marcus hämtade oss. (Han hade haft match)

Det är helt crazy vad jag är vanlig Svensson... Men jag älskar det!!!

Hur tänker du med dina kilon? Att det är gömda problem som kommer upp för varje kg som försvinner? Hurdå?
  • Theresa1

Ops, hej Emmamaria. Hoppas allt är bra.

Nu ska jag sova...

Vi ses imorrn tjejer!

Kramar!

• idiotblondinen

emmamaria: Låter bra! Men ajabaja för onyttigheterna *smäller på fingrarna*

T1: Jag menade inte att du OCKSÅ hade gått ut för hårt, jag menade att JAG hade gjort det ovanpå allt! Nej det är väl inte så att det är gömda problem... Eller jo kanske.. Om vi säger att jag vore smal nu direkt meddetsamma så hade det blivit skitsvårt för jag är lite knepig, jag drömmer om att komma ut bland folk o få bekräftelse. Jag brukade tro att utseendet var allt jag hade.. Nu så vet jag att det finns mycket mer till mig än det. Så det vore inte bra för mig att bara tappa all vikten direkt, det kommer att ta ett tag och under den tiden hinner jag bearbeta mitt behov av bekräftelse. Hoppas jag!

Fy fan vad trött jag är...

• alarik82

T1
    natti natti

IB ja jag vet, men ja kunde ju inte måtstå... ghaaa blir sååå arg på mig själv, men jag tycker jag var värd de lite iallafall, för jag var ju på ett extrapass boxercise igår...

• idiotblondinen

emmamaria: Klart att du var värd det

• alarik82

fast jag skulle ha klarat mig sååå bra utan de oxå.... såå typiskt liksom...jaja de rä gjort nu.
    nu dinglar snön ner så sakta å fint här på åland... så äntligen kansek de blir lite fint vinterväder...

• idiotblondinen

Jaså snöar det där? Hoppas att det gör det här med snart... Usch jag ser i kors alltså. Jag måste sova. Natti!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)