• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv
    för fan JAg SKA fan ned i vikt vägrar se ut o känna mig som ett svullo längre ska fan kämpa hör ni det?
  • Våra Liv

nu har jag kört 20 min pilates! känns verkligen AS GÖTT zmoothie jag kände att jag behöve få ur lite av mina aggrissioner

okej mina mått då!

vikt 95 + 0,8
    överarm: 35,5 -1 cm
    Lår: 66 +-0
    Röv: 111 -0,5
    knä: 38,5 +-0
    midja: 99 -1 cm

så liite har det allt försvunnit

• Malin1976

Ska försöka läsa ikapp, igår så bråkade bara datorn med mig när jag äntligen fick tid att titta in en sväng. Hoppas det går bättre idag!!

• Zmoothie

30 min pilates avklarat. S¨¨ jobbigt i början, och när det är övningar som inte min kropp är överens med mig om, men såå skönt efteråt!

Förresten, blondinen, så har du inspirerat mig - kör numera 12*4 situps, varvat med så många armhävningar jag orkar *4.

• ThereseLaurin

halloj=) här har ni skrivit flitigt=)

ych va hemska saker en del har vart medom=( starkt av er att berätta och ta er ur det =)

har storstädat svärmorslägenhet idag =9 så en god gärning har man ju gjort =)

• idiotblondinen

Hej! Här var det dött. Antar att det är för att alla tränar som galningar, visst?

• Zmoothie

Jag har tränat hårt! Iaf mina paketinslagningsmuskler, bara några få julklappar kvar nu. (Hur slår man in en meterlång tavla utan att det ska avslöja för mycket att det är en tavla?!)

• ThereseLaurin

lägg toa papper som i högar runt hela tavlan..det brukar vara bra att dölja va som är i =)alltså du knövlar ihop papperet först =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)