• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Zmoothie

Godmorgon!
    Idag är det min födelsedag, så idag tänker jag inte bry mig alls (eller inte särskilt mycket iaf) om maten! *bestämt* Måste ju få njuta och ha kul. Kommer nog inte att proppa i mig några mängder ändå.

Hoppas ni får en bra dag allihop!

• ThereseLaurin

Grattulerar zmootihe=)

Haha ja jag såg att hen del har gjort testet =) ska inta tala om resultaten LOVAR =)

• Zmoothie

Tack.

TL - Hur får man till såna där tester? Har sett länken innan, så jag gjorde det dock inte.

• ThereseLaurin

ja när du har svarat på frågorna och fyllt i e postadressen så får du t erbjudande om att ha ett eget sånt =) så man måste göra testet först =)

• ThereseLaurin

hur ska du fira din födelsedag då??

• ThereseLaurin

oops tror en kompis blev sur på mig av testet =( jaja.....

• Zmoothie

Asch, n måste jag?

Jag ska gå och jobba på fritids om en timme ungefär, sen ska vi ha lite mys med tacos och tårta (inte tillsammans dock) och familje och vänner ikväll.

• ThereseLaurin

va mysigt de lät=) hoppas du fårt de underbart=) ja du måste=) men fyll i falska uppgifter bara=)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)