• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

IB & marsmamma ingen fara min syrra har 2 dator hemma så... så mig slipper ni inte i första taget

• Sus69

VL: NU tar vi tag i detta!!! Vad är det DrPhil brukar säga.. Joo... Sluta upp att vara ett offer! Nu Kämpar VI!!!

• Våra Liv

mm ja fan! inget mer kakätande här inte

• alarik82

har på känn att mitt ätande inte kommer å se ut som här hemma. får köpa lite frukt så jag har å knapra på, eller ås får ja köpa hem de jag brukar äta här hemma, för sånt finns d einte hemma hos syster

nej nu måste jag börja packa, hehe båten går om 45 min å knodden sover än

• Zmoothie

Hej på er! Haft fullt upp och inte tillgång till dator i helgen, men nu är jag tillbaka. Ni verkar också ha haft fullt upp.

Ställde mig på en våg - som jag tror jag litar på - och den visade 74,8 kg! Det vore ju härligt om det fortsatte så...

Nu ska jag läsa ikapp lite.

• idiotblondinen

Marsmamma o VL: That's the spirit!!! Fan vad glad jag blir av att se er skriva så!

emmamaria: Har du inte packat än o båten går strax? Bor du precis bredvid.. Vad heter det, hamnen eller?

• Våra Liv

IB hihi köpa hem massa nyttigt gidis till julafton, typ nötter osv så man kan käka lite iaf utan dåligt samvetre

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)