• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

haha så jäövla löjlig jag känner mig *fnissar* sitter här o blir så glad för dig IB att jag fpr tårar i ögonen hahaha *skyller på mamma hormonerna*

• Våra Liv

inte kan jag stava normlat heller skyller det med på hormoner *nananana*

• alarik82

jag tycker du är duktig IB som vågar skriva om ditt förra liv... ganska starka saker om man säger så...

själv då har ja ganska trist liv.... flyttade ju till åland för 6 år sen, men d evet ni väl redan. hade en mormor som dog i cancer för ca 8 år sen. de var en jobbigt tid, för hon å jag har alltid varit grannar å hon var min "dagmamma" när jag var liten, ett år efter hon dött så tog morfar livet av sig, han ville inte vara kvar utan mormor, på ett sätt är ja sååå jävla arg på han för de är så fegt gjort, den enda som fick de bra d evar han, men samtidigt tycker ja de är jävligt tufft, för ja skulle aldrig kunn ata livet av mig

• idiotblondinen

Lite svårt att veta vad man ska skriva när ni berättar jobbiga saker... Jag vill bara krama er o säga hur duktiga ni är som är så snälla och bra o duktiga som tagit er igenom svåra saker!

• alarik82

man tror inte att man klarar av tunga saker, men vi människor är ganska starka endå när de väl kommer till kritan.. å tur är väl de....

• Theresa1

IB: Jag gick från trasig och "psykosdeprimerad" ingenting var sjukskriven och gick i terapi EN sommar sen isolerade jag mig från omvärlden och bara pluggade och satsade på mig själv, de vänner som inte fattade att jag behövde det kunde "pissoffa". Sen började jag bli lite mer social...Nu har jag snart gått ut gymnasiet med bra betyg och har till och med fått höra från flera av mina lärare att jag är ett föredömme för andra och de vet inte ens om hur jag varit, de tror att jag är en vanlig tjej.
    Man ska inte ångra saker man gjort (vet att du inte gör det) utan hämta styrka och lärdom ur dem, det är när man själv inte kan stå för sina handlingar andra ser ner på en. När du rakryggat säger att så här har jag gjort och det står jag för så får folk respekt för dig. Inte för att du knarkat för det är ju aldrig smart gjort utan för att du slutat. Då kommer fokus på det.
    Om du pluggar får du sessutom CSN *hehe* Det är klart att du ska göra det. Du o jag ska vara kompisar och jag ska hjälpa dig!!! Ellerhur?

• idiotblondinen

T1: Fan vad du är duktig... Du inspirerar mig.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)