• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

nu sover min stumpa =9 andra är hos farmor... ska nog städa lite nu blääääääääääääää

• idiotblondinen

Men vad dött det är här idag då!

• ThereseLaurin

ja jag håller verkligen med =(

• ThereseLaurin

japp=) flera stycken..men har inte skickat iår=( skäms men känner att vi inte har råd..för skickar man till en så måste man skicka til den och den osv..då blir det ju dyrt

• idiotblondinen

VL: Ja jag fick ett från en gammal soctant häromdagen, det är allt.. Ni då? Hehe

• Våra Liv

har skickat typ 21 st fick 2 idag hoppas på fler hehe, fick ett av en tjej som var ingift i släkten men inte är slä'kting längre en nykter alkoholist

• ThereseLaurin

ja våra liv då får vi hoppas du får fler =9

fast här hemma är det ju mest barnen som får vi är ju bara fam... med så egentligen är de ju inte enbart till mig =)

• Malin1976

Jag har skickat jättemånga kort jag! Men tänker varje år att nästa gång ska jag bara skicka till dom som skickat till oss.... Men så blir det ej för jag får dåligt samvete. Men nästa år ska jag ta mig f*n bara skicka till dom vi fårr av iår. Varför ska jag ödsla tid och pengar när dom inte ids göra det??
    Är spyless på julen redan nu så jag tror jag sitter hemma å ugglar själv iår. Vi va duktiga svärmor och jag och bestämde att vi skulle ha knytkalas, så skönt för mig att inte dra hela lasset!!
    Men då är det två som gäller, en för att han ska få ta med skicka, kalvsylta och leverpastej också nästa för att han ej får köpa allt så jag får stå och göra iordning det. Gah!!! Att det ska tjafsas om allt!!!

Så, nu har jag fått spy av mig också. Lite skönt!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)