• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

ja jag märker det =)

haha.. ja jag fick mailet från dig men avslööja inte hemligheten =)

• Våra Liv

haha *lovar*
    nu ska vi se om jag får nanna kudden hehe poppe somnade precis natti natti bruttor

• alarik82

IB de tar 5 min å åkta till hamne, berghamn heter de där båten går ifrån, 10 min innan båten skulle åka iväg klev ja på båten, var liiite stressad, men ja han

• alarik82

knappt hunnit äta idag heller, käkade 2 knäckemackor vid 11 sen åt ja en korv med bröd vid 4 å sen käkade ja potatisgratäng å stekt grisfile vid 8... sa ju att de kommer lsuta illa dehär, sen har ju syrrans uunge haft kalas i helgen, så gissa om de finns gott här... fast jag har _bara_ ätit 2 rulltårtsbitar å en en pytteliten bit kladdkaka å lussesockerkaka... kunde faaan inte hålla mig * fyyyy på mig*

• Theresa1

Gjorde testet.

Jaha... God morgon allihopa.

Igår skulle jag bara ta en snabb promenad med Max för han var så gnällig, men jag traskade i raskt takt i 2 timmar... Nu har jag blåsor under fötterna Men det var as skönt att vara ute så länge. (pausade och var ute o lekte en timme också)

Sitter o mumsar på nutrilett.

• Theresa1

Nu har jag gjort någon sorts uträkning på hur mycket bodyfat jag ska ha och vad jag bör väga...

Det var intressant

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)