• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

IB asch då! vilket är bäst? gå upp ett ar kilon eller förkorta livet
    vilken är den största hälsovinsten? kilona kan du kämpa ned igen

• idiotblondinen

VL: En cigg om dagen o viktminskning. Vafan... Jag kollade precis på Victoria's Secrets Fashionshow 2005... Klart jag barnslar mig. Men jag menar vafan alltså... Blä. *trött*

• alarik82

vet ni vad ja har ätit idag.... pizza, å guuud va gott de var, jag å syrrans man delade på en..*mums* känner att aj inte orkar bry mig så mycke nu när de är jul, men endå gör ja ju de...
    druckit läsk oxå, fast de är gjort i en såndär soda streamer eller va de heter å som smak har vi i fun light, jäkligt gott

• Malin1976

God morgon tjejer!
    Blondinen: Det är väl vanligt att man i början går upp när man slutar röka/snusa, men i långa loppet så lönar det sig att sluta!! Snälla, köp inga cigaretter!!!

Victorias secret, har inte trean så jag kunde inte se det, skulle vara kul att se alla magra modeller.... Som lever på champagne och cigaretter...

När brorsan och hans fru skulle gifta sig så var vi å letade bröllopsklänning och då var det massor av modeller där, sura å slitna men dom gick ut å rökte (tjejerna) medans killmodellen satt kvar inne med oss å fikade å var på strålande humör. Så... Vad är bäst?? Glad, mätt och nöjd, eller sliten, sur och full av cigarettrök?? Isch, tänk på vad dina fingrar luktar när du röker!!!

• idiotblondinen

Malin: Ja, men det var ju inte så att jag såg någon av modellerna röka, det var bara det att jag kände mig mer peppad att gå ner i vikt och jag är ledsen men om det fortsätter såhär så köper jag hellre cigg o går tillbaka till en cigg om dagen än att jag äter 3 gånger mer än jag behöver för att jag går o nallar i skåpen precis hela tiden.

VA! Nu hör jag om Migrationsverket att dom i Kristianstad har firat utvisandet av en ensamstående mamma i Östra Göinge (=min hemkommun) Fy fan, jag blir så förbannat upprörd!

• idiotblondinen

Ojojoj, knappt ångest jag får. Jag har inte köpt en enda julklapp o idag blir det att åka in till stan o köpa grejjer till 7 personer. Att åka buss som ensamstående mor med en jobbig barnvagn i denna julrusch kommer inte alls att vara roligt...

Nån som har bra julklappstips förresten? Jag ska köpa till mamma, pappa, en syster på 22 år, en bror på 32, två systrar på 13 o till min son. Det kommer bli en skitdag idag, känner jag.

• Våra Liv

IB om du är sugen på någe hela tiden köp tuggummin det gjorde jag, jag rökte faktiskt ett stort paket om dagen 2 när jag var som värst o jag slutade tvärt *stolt* nu är det ju ett år sen
    tänk dig mig då! slutar röka blir gravid 1 månad senare kilona kom ju ganska fort hehe... Men jag är glad idag

jag ahr 1 julklapp kvar att köpa hehe vi köpte nog nästan alla julklappar förra månaden för o ha det klart hehe

• Sus69

God morgon alla ni duktiga där ute!
    Hade skrivit ett långt inlägg när mellersta tjejen är här och pillar.. och nu orkar jag inte skriva det igen.. Har ingen som helst motivation!!!! Motionerar iaf, men maten går inge bra!!!
    Så någon vägning blir nog inte av i morgon, om inte ni har en riktigt bra anledning till att ja ska göra det!

Kram från en hopplös Sussi

• idiotblondinen

VL: Tuggumin känns inte destruktiva nog.

Mm: Vad synd att du inte anser dig vara värd bättre. Angående maten alltså.

Kram på er!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)