• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Näe vi tröttnar inte på dig, om du läser bakåt i tråden så det du att vi alla vacklar mer eller mindre... Vi finns ju här för att peppa varran när man tappar sugen ju... Om du bara gnällde så kanske vi skulle tröttna på dig men du gör ju faktiskt inte det!!!
    30 kg tar ju ett tag att tappa så *hang in there*

• Våra Liv

haha fan vad underbart att få duscha! 3 dagar sen sist *äcklig* sjuka barn o dom sover olika tider o massa stress.. puh nu sov dom samtidigt hehe fan så gött det var

• alarik82

hallå på er...
    ha nyss klivit upp för andra gången idag å ska snart gå å ge lillkillen lite lunch, sen får ja se om ja orkar mig ut på nån prommis

• ThereseLaurin

halloj brudar är trött idag..bakade till halv två igår...men nnu har jag en hel del att göra =9 men snälla kan ni maila vikter och mätniongar till mig..dpå jag kommer att ha svårt att hinna med innan 16 januari...??

• Sus69

TL:Undrar som Theresa..

Theresa: TACK!! Klara jag inte detta med erat kanonstöd, så får jag nog ställa mig in på att leva som en tjockis!!!

• ThereseLaurin

hehe ne jag menar bara att varje fredag nu att jag gärna ser att ni mailar mig istället till den 16 januari..då är jag tillbaka och kan ha koll igen =)
    för nu har jag så lite tid och mycket att görA.... så är svårt att läsa alla inläggen så det är bara två ggr det kommer att behövas göra ungefär =)

• Malin1976

Men TL: Vad har du för mailadress då? Står den någonstans som jag missat??? Eller ska jag minnas från sextestet....

• idiotblondinen

Hej på er!

Idag hra jag syndat satan alltså... Säkert käkat 300 gram pepparkaksdeg rakt av! Haha... Verkar som kakdeg är min största synd när jag kommer över den! Men jag bryr mig inte idag faktiskt, jag tänker som så att de få gånger jag stöter på kakdeg så kan jag jävlari tillåta mig äta det.

Julklappsinköpen gick kanon! Eftersom jag är en fattiglapp så blev presenterna därefter, men here we go.. Pappa får 5-pack strumpor o en billig mattkniv, mamma får en mascara o grön ståltråd (haha, billighetsaffärerna är kanon! ), ena 13-åringen får coola strumpbyxor, den andra 4 ögonskuggor, brorsan får ett par Simpsons-boxerkallingar, syrran i Piteå får 4 små frottéhanddukar o 22-åringen får ett paket snabbkaffe. Jag är nöjd, faktiskt! Nu är det bara Filip jag inte köpt någonting till...

Men men!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)