• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Ib: Har nog nåt allvarligt fel i min skalle! Vill ju gå ner, men tydligen inte tillräckligt mycket!!
    Men skam den som ger sig!!! Får väga mig och delge er, så får jag skämmas lite... Kanske hjälper det!

• Theresa1

Tjenaremors alla.

Jag sitter o har ångest för ingen anledning Fattar inte.. nästan så det är svårt att andas

Sissie Har det hänt ngt eller? Eftersom man måste äta så kan man ju lika gärna göra det nyttigt, eller hur... Om du nu MÅSTE ha godis o så, kan du inte motionera lite extra eller bara ta litelite. Om du tillåter dig att fuska lite nu ett kort tag så blir det ju inte lika spännande. Man blir ju jämt så sugen på sånt man inte får äta, om det är ok i liten skala kanske du inte blir lika sugen. Bara en tanke...

IB: Julklappstips... Hm... Det finns jättesnygga o billiga smycken till systrarna. Till Filip... Vad har ni för leksaksaffärer? Tänker du dig en dyr eller några mindre? Föräldrarna *svårt* Vad är de för personer? Alltså intressen o så, dricker de kaffe?

• Theresa1

Marsmamma: Du har ju varit DÖDUKTIG!!! Skaffa dig ett delmål med motivations present som du bara MÅSTE ha...
    Jag köpte fina undisar som presen till mig själv o jag kan ju säga att det var fler här hemma som uppskattade det Jag har aldrig haft en sån snäll sambo förut *hehe* Närå, han är alltid jättegullig... Men han blev också glad.

• Theresa1

IB: Det finns ju såntdär tuggummi som smattrar i munnen, som de ville förbjuda för att man kan få hörselskador, det är ju lite destruktivt...

• Sarah81

Åh det var ju superlänge sen jag var in här och skrev... Men nu var jag bara tvungen för jag känner mig så stolt. Sist jag skrev så stod vågen 104kg och i morse var den nere på 100.5 alltså bara 6hg till att vara på tvåsiffrigt igen

• Våra Liv

mm: känner precis som du just n8u *suckar*

ib: hehe ök du dina canserpinnar vad säger man, slit dom med hälsan

har städat massa hemma nu *känner mig duktig* min mamma kommer idag så ska här lagas mat té julafton =)

• Sus69

Tack för peppningen tjejer, NI är kanon allihop!!

Theresa: Det har inte hänt nåt speciellt, tycker bara inte om julen.. Men biter ihop för barnens skull! Har inte, hör och häpna, käkat godis! Utan bara frångått dieten med naturdiet.. Då går jag direkt upp i vikt.. för jag HAR motionerat oxå.. Idag 15min på cykeln+ pilates..

• Sus69

hmmm tryckte iväg det för tidigt!
    Igår rasktakts promenad i ca 45min.. Slank iof sig ner lite pepparkakor och en lussebulle igår.. Sen har det vart dåligt med grönsaker..

Sarah: BRA jobbat, vad duktig du varit!!

Men efter ha läst lite vad ni skrivit så, fan jag ger inte upp, ska väl lätta för mig oxå nån gång!!! Ni blir väl trötta på mig som ena stunden ger upp och nästa så ska jag kämpa.. sorry jag är nog sån! Tur att ni finns här när jag är färdig att ge upp! Har ju käkat på mig mina 30kg under många år, så det är väl bättre det tar tid att få bort dom?!?!

Tack för att ni finns!!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)