• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Mina jeans har plötsligt krymt lite i garderoben... Hatar all fukt i dessa lägenheter Men jag antar att det mest är svullet, så mycket skit har jag verkligen inte stoppat i mig...

• ThereseLaurin

Theresa: hehe ja fukt gör ju kläder mindre =) sen att tvätta dem krymps ju lite granan också... jag ska låna bikini av min moster och mamam då mina är b kupa och de går ju inte =(

• idiotblondinen

Hallå! Hjälp o stöd tack! Jag tänker på mat hela tiden! Jag får inte börja slappa nu när det gått så bra... ååååh... jag verkligen måste ner så jag kan få känna mig attraktiv. Tänk vad trevligt det skulle vara att bli kär

• ThereseLaurin

ib: hehe du skulle haft visdmstand som jag =) då tänker man absolut inte på mat =) ne men setriöst..tänk på hur bra du kommer må sedan =) va många killar som kommer att dräggla efter dig =)

• idiotblondinen

TL: Haha.. hm. *tittar på min mage* Kille dreggla? Njaej.....

Visst fan, här är vi positiva

• ThereseLaurin

ne men snart ib =) den som väntar =) sen kollar ju killar inte på magen bara =) du har väl kläder i vinterkylan

• Theresa1

IB en kille som inte vill ha dig för du fött barn och har ett gäng "kärlekstattueringar" är iaf dum i huvudet o inget att ha!!! Du ska ha en smart o fin kille som tycker att du är vackrast i världen juh!

• Malin1976

Halloj!
    Här har det varit grillning i skogen igen. Så mysigt!! Men... Varma mackor med ost och smör, varm oboy, korv med bröd också hade Micken med sig Pringles chips!! I skogen!! Gissa vad som tog slut först...

Jag får ta nya tag efter nyår, nu går det bara inte. Har svullat pepparkakor så jag nästan spyr och jag vet inte varför!
    Minns ju hur mycket bättre jag mådde veckorna innan jul när jag höll igen, men ändå..

Nåja, det är ju bara ½ vecka kvar så jag får väl leva på det...

• Malin1976

Blondinen: Visst fick du simlort i julklapp va?? Badhuset är ju ett ställe som är fyllt med killar, både de som simmar själv och dom som är där med sina barn. Alltså är de även medvetna om att en kvinnokropp som fött barn inte ser ut som Kajsa Bergkvist eller Carolina Klüft.. Så det blir kanon för dig det!!

• Våra Liv

ingen kille som bara tänker på utseendet är någe o ha... dom kan man kasta åt fanders... insidan är ju viktigtast även om man bör sköta utsidan med men man går inte på utseendet! inte jag iaf hehe

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)