• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

T1: Jag tycker likadant, ju längre tid innan man orkar ta tag i det igen, desto svårare blir det... Jag tror inte att man någonsin når sitt mål om man aldrig tar tag i det jobbiga. Tyvärr. Jag vet själv hur svårt det är, att ställa om som du sa det... Jag har också stoppat i mig saker jag inte borde. Men nu kör vi igång igen alla, tycker jag! O att säga att man kan svulla till nyår o SEN ta tag i det är helt onödigt tycker jag! Man gör det ju bara så mycket svårare för sig själv... Håll igen lite idag och imorgon, gör lite övningar o ta en promenad kanske.. Sen på lördag så kan man göra vafan man vill, på söndag är det tillbaks till bra mat o motion. Då har man inte förlorat på det... Men "jag ska bara, jag ska bara" hmmm. Jag gillar inte det, det är obehagligt!

Kanske behöver en del lite hjälp på traven?

Tycker det vore bra om vi kämpade oss upp till samma tempo vi hade innan! ALLA har vi ju sett resultat! Nej, nu går jag in i några gästböcker o försöker dra in folket i tråden igen, så det så!

• idiotblondinen

T1: Så. Vad är det för killerövningar? Jag är på.

• Theresa1

IB darling, jag måste erkänna att jag tänker börja efter nyår... Där med inte sagt att jag svullar allt vad jag har fram till söndag morgon... Men då sätter jag igång STENHÅRT igen fram till dess är det en lite snällare variant av "hållkäftenstängdföronyttigt"

Fick HM katalogen i förrgår o jag ska riva ut en bild o sätta på ngt bra ställe så måste jag vara snabb så jag hinner beställa och det är ju ingen ide om jag inte är fit.

• idiotblondinen

T1: Men det är ju inte samma som att äta vad som helst och hur mycket som helst fram till nyår.

• idiotblondinen

T1: Jag måste ta hand om trött plutt, kommer snart tillbaka o gör magövningarna. Fattade inte så mycket dock? Men jag kollar mer strax!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)