• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Banan.. alltså jag har slutat låta Filip äta det själv. Det blir förjävla klibbigt o kletigt o sen blir det svart överallt efteråt Men jaha, bröd o sånt... Jag trodde ni var värsta duktiga o hade lärt småttingarna äta med sked långt innan dom var ett år Då behöver jag inte känna mig jättedålig då.

• Theresa1

ib: Max vet ju inte ens vad som är fram o bak på skeden... anlednigen till att den hamnar i munnen är väl mest att allr hamnar där

• idiotblondinen

Theresa1: *harkel* *hrrrhmmm* Har du gjort magmarodörprogrammet idag?

• idiotblondinen

Theresa1: Aha *applåderar* Skulle vi bara välja en sa du? Då väljer jag magskithelvetesgrejjen Åååååååååååh vad långtråkigt *drar mig för att sätta igång* MÅSTE göra det innan jag går o lägger mig bara!

• Malin1976

Alltså, Vilmer åt ju med händerna+hela ansiktet innan han lärde sig använda skeden. Den hade jag och puttade in lite mat så han skulle få i sig mera. Första måltiden han fick vid sex månader var lasagne så jag lät hann äta all mat själv, även denna kartonggröt från affären som verkligen var rena slisket!

Banan är ju bland det hemskaste som finns! Vet inte hur många tröjor vi fått förstörda p.g.a. den.

jaha, nu när ni ska träna då kanske jag ska köra "mesprogrammet" då. Med mina petflaskehantlar. Fick inga riktiga i julklapp!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)