• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Haanna

Hej tjejer!

Jaha så va det nytt år och nya tag.
    Själv så kommer jag börja smått och sen öka på... känner att jag mår för dåligt för att göra något program just nu.

Jag känner mig rätt ensam, har inga vänner, killen ja... nej inte slut men det är som det är och ja, den enda jag har är min dotter.

Ska idag försöka gå ut en stund, kanske gå en svänga... vem vet. Ska i alla fall kolla på en bättre begagnad barnvagn.

Ha en bra dag!

• Våra Liv

sen kan jag säga till dom som tycker att dom inte har ork till 15 veckors nu att 15 veckor är lång tid ni kanskefinner motivation under tiden för som sagt det ska ju inte tas som värsta grejjen nu utan det är väl mer för o få lite motivation o det får jag mer nrär det är ölite ävling i det det är ju vi som vinner sen allihopa då vi gått ned i vikt!

• idiotblondinen

Haanna: Gå en riktigt lång promenad, då mår man alltid bättre.

• Haanna

ib - funderade på det... men vi får se. Vill gärna gå i spåret men det är en bit att åka. Så jag ska se om jag kan traska runt här istället och gå en långpromenad.

• Sus69

Haanna: Håller med IB.. gå ut en promenad..

• Sus69

Theresa: Mäter mig i kväll, men vågen stod som sagt var på 99.5kg i morse!

• Malin1976

Hej hej tjejer!
    Har varit och simmat nu 45 minuter. Började morgonen som zmoothie med havregrynsgröt med äppelmos. Gott! Nutrilettebar till lunch + frukt.
    Känns mycket bättre idag när jag varit och rört på mig och inte svullat en massa mat.

Sen har jag nog lätt senilt i mitt huvud, hade fattat Theresas pepptävling som att man skulle gå ner 15kg, det var det som kändes tungt! Men nu helt plötsligt läste jag 15-veckor!! Nåja, så kan det gå när man är stressad eller vad jag är! ;.)

Ska dricka det nya teet jag köpte idag å slappa en stund. Ha det gott!!

TL: Så ni är strax påväg, så skönt!! Blir riktigt avundsjuk ska du veta!! Hoppas ni får det himla bra och varmt!!

• alarik82

nu funkar mitt FL igen... *skönt*

ska på boxercise idag... skönt å röra lite på sig igen...

• Theresa1

Hörrni... Jag kollade programmen ordentligt Vi säger så att man väljer ett av dem... Annars blir det overkill

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)