• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

T1
    kan man få länkarna igen? är lite lat orkar inte bläddra tillbaka trög som jag var så sparade jag dom inte :- *arg på mig själv*

oh vet ni vaaad vi kanske skaflytta!
    under veckan ska vi kolla på 4 olika lägenheter, den vi gillar mest flyttar vi till så vi flyttar antagligen 1 feb eller 1 mars hihi är lite nervös haha så trög man é

• Malin1976

Hörrni... Är det nån som går på spinning? Funderar på det imorgon men det är på 45minuter! När jag bodde uppe i Umeå så gick jag på 30minuters passen och då var jag vältränad. Det räckte till mer än väl men nu undrar jag om jag kan gå dit utan att skämma ut mig när jag svimmar på cykeln av överbelastning...

• Malin1976

Theresa: Ja jag får göra det och be om hög volym så ingen hör mig flåsa!!

Nä, dags att hämta Vilmer på dagis nu..

• ThereseLaurin

malin: hehe ska du vara =) ja spinning har jagt också funderat på men är aldeles för feg för att visa mig offentligt =)

• Malin1976

TL: Ja det känns ju jobbigt när man ej vet vilka som är där. Och jag minns ju hur man liksom hoppade på cykeln och med den magen som finns nu.... Hå hå jaja, vilken otakt jag kommer att komma i!

Men får se hur det blir, Vilmer är nog själv på dagis tisdag och onsdag så det känns inte så roligt att lämna honom fastän jag behöver tiden för mig själv!

• ThereseLaurin

Malin: ja man behöver ju det...hur länge e du sjukskriven nu??
    alexandra ska inte på dagis förrän 16 januari...

• Malin1976

Jag är sjukskriven till 15:e men ska träffa en annan läkare den 12:e tror jag det var. Känns som det är länge kvar innan jag kan börja igen det blir bara tyngre och tyngre.

Får ångest nu, blir helt beroende här inne också får Vilmer leka själv... Inte kul, ska äta nu och sen försöka leka en stund. Innan Bolibompa... Byggare Bob idag tror jag , det är en stor favorit-!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)