Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

Inte för att jag är med i tråden men kikar ändå för att få tips...
    Mät runt knä, där har jag hört att man ser av resultatet. Har dock aldrig provat själv..

• Malin1976

Jag skulle gärna gå med, har kollat på lite andra sidor här men den här är mest positiv tycker jag. Det som känns konstigt är att jag kanske kommer lite för personligt till dig TL (om du kollar min sida så ser du vem jag är). Samtidigt som det kanske får en att verkligen ta i eftersom det blir svårt att dölja sina kilon...

• Malin1976

Ja jag var väl lite piffigare på korten på min sida...

• Malin1976

Du har ju varit hur duktig som helst läser jag ju, var ju ett tag sen jag såg dig. Tänker varje dag att imorgon så... Ändå går det bättre när jag är hemma än på jobbet! Dessa smörgåsar som finns där...
    Får väl ta å skriva ner mina fina siffror imorgon då. Tycker det är bättre att väga sig på morgonen, annars så är det sån stor skillnad på när och hur mycket man ätit. På natten äts det väl ingenting.

• Malin1976

Therese: Det känns skönt att det som är här på FL stannar här.
    Jag vet hur jag såg ut innan jag blev gravid så jag vet hur jag vill se ut igen... Men hr räknatmed något extra kilo...
    Är det fredagar ni mäter och väger??

• Malin1976

Jaha, jag får stanna här själv då och vänta på att min kommer hem från timmerbilen...
    Ha det bra!!

• Malin1976

Hej hej!
    Jag tackar för alla snälla ord från er som varit in på min sida!
    Det är mitt midjemått och min vikt som jag är mest missnöjd med så...
    här kommer mina mått!
    vikt: 81,7
    midja: 101,5
    knä: 38,5
    arm: 33
    Den där navelhöjden förstår jag ej hur man mäter...

Ikväll ska vi på min sambos personalfest på ena jobbet = 3-rätters middag. Hmm, svårt med mat som är så gott!!
    Däremot ska jag köra dit och hem så jag får ju inte en massa onyttiga alkoholkallorier.

• Malin1976

Ja jag ser det så jag också!
    Men det blir ju en lunchpromenad med Vilmer i vagn också när han ska sova så det blir skönt!

• Malin1976

oxå glömde jag skriva att det va till Therese!!

• Malin1976

God morgon!!
    Är jag vaken först??
    Åt rejält med mat igår å Dufvemåla Lingon vatten till. (Är så god!!)
    Fick inte middagen före 20.00 så gissa hur hungriga vi var som inte ätit sedan lunch!
    Nåja, det va lax med nån grönsaksröra (ej med nån gräddig klet) Å kyckling med potatissallad å bearnisesås å sallad plus en liten gräddigare sockerkakasaktig kaka med choklad. Såå gott å såå nyttigt..
    Åt ej något snask när vi åkte vidare till några kompisars fest. Så liite duktig var jag.
    Nu blir det strax en promenad innan vi ska hämta upp Vilmer till lunch.
    Ha det!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)