• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • JoWiAn

o helst ska man ätra kolhydrater till lunch inte till middag. och ingen mat efter 7på kvällen!!!

• JoWiAn

då ska vi ju gåner samma ju!!!! väger 98 och är 165 lång. Vill ner till 70kg!!

• idiotblondinen

Min syster sa förresten att man ska dricka ett glas mjölk innan man går o lägger sig, för då får man i sig nåt protein som gör att fettet förbränns o inte musklerna när man ligger o sover? Undrar om det ligger nåt i det? Kanske man skulle prova... Dunno.

Koviktare: Det är samma här, jag gick upp p.g.a snabba kolhydrater. Jag är inte ett dugg (bara pyttelite) rädd för fett eller protein nu, jag har helt enkelt slutat med mjukt bröd, vit pasta, vitt ris och i stort sett potatis, o det är till största delen därför som jag tappat så mycket vikt och mär så mycket bättre. Efter ett tag har man inget som helst sug kvar ens, som man får av abstinensen när man ätit vitt bröd tex. Nu skulle jag aldrig stoppa det i mig, jag ser det som knark ungefär.

• JoWiAn

Ib hållermed dig.Det är ju det GI går ut på i stora drag! Jag gör desamma nu.Går på avgiftning nu kan man säga. Och värsta abstinensen var efter 1-2 dagar. Nu är de lugnare. Ska gör aså här i 2 veckor sen ska jag äta kolhydrater igen men då de bra

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)