• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Jasså, ja det är ju inget värsing direkt... Vi bara der hur det går om ett par veckor

• Våra Liv

nu har vi handlat mast..
    vart så chockad en pappa i kön bredvid säger till sin son typ 5 år när han kom med en påse dietorellegodis att "nej du tycker inte om det godiset för det är inget socker i" det smakar jhu precis som vanligt ju så köpte han vanligt godis

• Theresa1

Vissa föräldrar är puckon... Nu kommer inte jag ihåg vilka sötningsmedel det är i just dem så de kanske inte är så bra men komentaren var ju så jävla dum

• Theresa1

Chapis: Jag kör allt som går, helst samtidigt Lite viktv. iaf körde mer i början, men jag fixade inte riktigt att bara ära lite av det goda, tog bort vissa nyttiga grejjer för att få äta det onyttiga. *dumt*

• alarik82

jag kör ingenting ja. försöker äta någorlunda bra å inte för mycke gotta å motionera då..

• Theresa1

Inte för att det har med ngt att göra men nu har jag lagt upp mina egentillverkade smycken... under strka bilder. Det är ju så trendigt att göra det själv numer *haha*

• Våra Liv

T1 shit vad snygga! säljder du? i sånna fall halsbandet med beskrivningen "Halsband -långt- Öppet för att knytas som man vill. Samma blandning " kan du inte ta en bild på den när du har det på så man kan se o sen vad kostar det?

• alarik82

har satt ut 2 julbilder på alarik om nån vill se
    hehe t! vi måste ha gjord de samtidigt, ska iallafall gå å se på dina smycken

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)