• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Vl: Japp, jag säljer... Jovisst kan jag ta en sån bild, gör det imorgon och msn:ar eller mailar om du inte är inne... Just det på bilden är sålt, men jag gör ett nytt... Jag "jobbar" så att jag tar beställning så jag inte sitter med 25 halsband som ingen vill ha, onödigt jobb. Just det du vill ha är lite dyrare för det är mycket jobb, jag lindar ju upp alla pärlorna... Men jag tippar på att det blir 125-150 kr beroende på hur du vill ha det med antal "hemmagjorda"pärlor o så. Men det fixar vi Färg bestämmer du också själv, så ingen har ett likadant menar jag. Jag hejar på orginaliteten o vill inte att alla ska vara lika, fast vill du gör jag ett nästan exakt som på bilden.

Kul att du gillade dem.

• Theresa1

KV: Jag åt ett par wasabinötter... då försvinner gottesuget direkt Borsta tänderna är annars ett bra knep... Håll ut o va stark, du har ju varit såååå duktig hitils, fuskar du nu måste du ju börja från noll när det gäller ant.godisfria dagar

Tänk MIDJEMÅTT!!!

• Våra Liv

T1 ja vi kan ta det på msn då kul med lite nya mycken ju ännu roligare om det är nån man "känner" som gjkort dom =)

• Theresa1

IB: Tack... Jag har en vision om att jag ska kunna tjäna en slant... Men jag vet inte... Det finns så många som håller på Fast jag har sett många här som bara har pärlor på tråd o tar typ 200-300 kr för det... Filip kan ju snart göra det... haha då kan du bli rik!!!

• idiotblondinen

T1: Ja, det skulle vatt nåt! Jag har tyvärr inte råd att investera i pärlor...

• idiotblondinen

T1: Visst fan. O jag har inte pratat med henne än. Jag klampar nog bort där vid 9 på måndag o frågar hur det går till egentligen. Det är ju inte så att jag har några andra förpliktelser.

• Theresa1

Ib: nio är nog en jättebra tid, min mamma var dagmamma förut o vid den tiden har jag svårt att tänka mig att du stör... Bra va??

• idiotblondinen

T1: Ja, för det är uppsatt på schema klockan 9-12 från den 23:e. Skulle det se ut som att jag störde så knackar jag inte ens på utan springer min väg.

Nej, men... Skönt att den ångesten är över iallafall. Dessutom så såg jag dagmamman i affären häromdagen. Hon ser snäll ut.

Fan vad jag är uttråkad! Vad ska jag hitta på? *grymtar*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)