• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Det går nog bra på inskolningen. Men hon borde ju ha kontaktat dig tycker jag! Så ni ska känna er välkomna... Men som Teresa sa, då har de ätit frukost så det ärklart och hon vet ju att ni ska komma.

Är det bara jag som kastats ut härifrån mest hela tiden ikväll? Kanske är mitt virus...

• Malin1976

Måste nog gå och lägga mig. Hade hoppats på sovmorgon imorgon men så ska Peter åka med en kompis till Kalix imorgon och titta på en bil. Det är ju bara 55 mil enkel väg så han ska kliva upp kvart över två inatt. Alltså får jag kliva upp med Vilmer. Hå hå ja ja... Tur man är van...
    Idag var kompisen till Stockholm och tittade på en bil men den va inge bra. Dit är det också typ 56 mil... Jag köpte min i Helgum, 1½mil bort... Är supernöjd med den..

• idiotblondinen

Malin: Hon har säkert försökt, men det telenummer jag angav blev ju tyvärr avstängt. Så det går nog bra. O se glädjen i att gå upp med Vilmer, tänk om jag "slapp" det nån gång, vad "skönt" det skulle vara. Skämt åsido. Hur dags brukar han vakna?

• idiotblondinen

Oj förresten, 56 mil för att titta på en bil så är den inget bra... Vad jobbigt!

• alarik82

oj kolla in alla bilder dom har PS på mig... verkligen duktiga dom som sysslar med såntdär

• idiotblondinen

emmamaria: Ja, jag har röstat!

• Malin1976

Vart ligger dom då emmamaria??

Jo, Blondinen... Det blir så när man ska ha "storpojkebilar"! Och diesel ska det vara dessutom...
    Nu skäms jag nästan... Men jag ligger vaken halva natten så jag måste lägga mig i tid för att kännamig "utsövd"... Vilmer vaknar vid 7.30ca....
    Så det är ju inte att kliva upp i ottan, men ack så jobbigt det är ändå...
    När jag jobbade och hade öppning fick jag åka hemifrån senast 05.15 på sommaren och tidigare på vintern. Just nu förstår jag inte hur det gick!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)