• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

välkommen stumpan.. själv försöker jag å äta ganska rätt, ofta men lite, inte för mycke gotta, tränar boxercise 2 gånger i veckan, försöker ta mig ut så ofta de går på promenader, å motionscyklar oxå...

• Sus69

IB: Halkar mer och mer in på din bana, fast naturdiet och GI.. Så ge mig tips!

• idiotblondinen

Marsmamma: Hm jag vet inte exakt vad jag kan ge för tips! Ska tänka på det!

• Theresa1

stumpan: försent är det verkligen inte!!! Vi kommer nog hänga här ett tag eftersom det är ett par kilon som ska bort Har barn på armen nu skriver mer sen

• Malin1976

Snart ska jag iväg på step!!
    Ska bli kul! Hoppas på att en bräda hinner bli min. Blir ju lite stressigt när man ska till morfar och lämna pojken först...
    Tar med badkläderna så om det är fullt så kan jag simma istället!

Ska packa väskan!

• Zmoothie

Hej tjejer! Längesen nu, känns det som. Jag var på bröllop i helgen, som varade dagarna två, och då tappade jag både lite mat- och träningsrutiner, och det åkte ut en del motivation samtidigt tydligen. Känns som att det kvittar nu, men det tycker jag ju inte egentligen!! *sucka*

Funderar på att prenumerera på Iform och/eller jå med i Viktklubb.se, men jag har ju inga pengar...

*bläää!*

• Våra Liv

stumpan välkommen

shit hade ju glömt att jag skulle gå min vanliga runda i vanlig takt idag innan dagis hämtandet men när jag kom på det så gick jag en annan sväng eftersom jag inte hunnit runt annars o det tog 50 minuter att gå hem från dagis så nu hålle rjag på o frysa rumpan av mig *brrrrr*

• Nova 68

Hej är hemma idag mår inge vidare känner mig deppig men kommer igen snart marsmamma jag har addat dig

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)