• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Nova 68

det är inte så långt jag går faktiskt det tar en kvart enkel väg. det är inte motionen riktigt jag menar här inne utan peppingen som ni hinner ge varandra

• Theresa1

nova: Du menar "är det bara jag som har ett liv och något vettigt för mig om dagarna" ??
    Jag är mammaledig och datorn står på mest hela dagarna så går jag hit i bland o kollar av... Jag sitter inte här hela tiden även om det kanske verkar så *hehe*

• Nova 68

jo visst det är skönt att ha ett jobb men jag skulle så gärna vilja vara hemma lite mera jobbar heltid kommer hem vi 5 laga middag äta och umgås en stund med familjen sitter vid datorn en stund och sen är det sova känns som jag inte hinner nån extra motion vi går ju en promenad med voven så det räcker väll men äh man är aldrig nöjd ni värkar ha så kul ihop och det är det som jag missar..........

• Theresa1

Nova, ja vi har verkligen funnit varandra och det är jättesynd att du missar det... Vi har blivit systrar helt enkelt... Det handlar inte bara om vikten längre utan diverse problem... Fan va tråkigt du skulle ju verkligen behöva oss eftersom du är lite nere med mensen å så... Vi får skärpa oss o peppbomba dig i din GB o i inboxen så du har skitmycket pepp varje gång du loggar in. Okej?

• Nova 68

vad gulliga ni är känner mig lite mer nere i dag kanske därför jag känner som jag gör men behöver gå ner i vikt för att min kropp ska börja vakna igen inget fungerar som det ska när jag är överviktig ingen äl och då blir det ju inga barn heller suck

• idiotblondinen

Nova: Hur som helst så är du inte glömd, du är ju med från allra första början o vi tänker på dig allihopa! *kramar*

• Våra Liv

sitter här gladfast fortfarande förkyld o ont i nacken men det är iaf bättre! ställde mig på vågen nyss igen kand et verkligenstämma nu är det ju morgon men den stod på 93.7 detär -3.3 kilo sen 1 januari

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)