• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

jag älskar majskolvar grilalde på sommaren mmmmm eller kokta hemma mmmmmm *drömmer mig bort i majsens land* majs är alltid gott *tycka*

• Våra Liv

aa precis men det ska vara hemma poppade micropopp är ionte bra

• idiotblondinen

Marsmamma: Ja, nu känns det som början på nåt nytt. Nu är frågan vad jag ska göra med mitt liv, hehe... Är allt bra med dig?

• alarik82

jag älskar mikropoppis, är sååå lat å gör nästan aldrig egna, blir inte lika gott... VV poppis är skitgoda

• Våra Liv

hemmagjorde poppade i olivolja blir bäst *tycka*

• Sus69

Tack jag mår bättre.. men inte min lilla Isa.. Kräktes idag igen.. så nu håller jag på att sterilisera nappar och nappflaskor! Men om jag inte kommer ihåg helt fel, så brukar magsjukan vara ihärdig på dom små... Är inte orolig för henne(än!).. hon får ju behålla det mesta jag ger henne!

Har du inga funderingar Katarina, vad du vill göra?!?
    Du kanske är lite som jag, vet inte riktigt vad du vill bli när du blir stor! Jag vet inte än, trots att jag blir 37år i år!

Min motivation att gå ner i vikt är återigen på topp, så det känns bra!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)