• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Marsmamma: Det gick jättebra! Filip hade jätteroligt med dom andra barnen, o dagmamman är jättesnäll!

T1: Det går inte att diskutera med en del folk. Det är som att gå in i en vägg. Tycker du skrev väldigt bra i den tråden. Kan inte hålla med dig mer, det har funkat på ungefär samma sätt för oss. Förstår inte varför en del mammor så prompt måste göra sina barn beroende av dom själva? Det är DERAS behov och inte barnens, anser jag. Men det ska jag ju inte diskutera här!

VL: Keso som är så gott

• Theresa1

koviktare: vad tyckte du om mitt aslänga inlägg, framgick det inte att det var i VÅR familj det var så...

• Våra Liv

ib haha urk på burk

emmamaria ag ÄLSKAR majs, dårå?

• alarik82

VL nej kom på bara att de är sååå jäkla gott, men de ska vara gröna jättens majs, för dom är så spröda å knapriga... tänkte oxå om nån har nå bra recept med majs i... för majs är väl inge "farligt" å äta

• idiotblondinen

emmamaria: Jag älskar iallafall minimajs

• Sus69

Jag gillar majs!

IB: Så skönt, att det funkade bra!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)