• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

kan säga att det var morgon när jag vägde mig första gången med när jag började om!

• Malin1976

Så bra Våra Liv!!

Mitt internet dog igårkväll. Usch vad tråkigt, bara skit på tv:n också... Blev telefonen och sen sängläsning. Otroligt vad beroende man har blivit av internet!

• Våra Liv

tack

nu har jag bestämt mig idag när jag ska hämtastora sonen från dagis så blir att gå träningsrundan fast i vanlig takt för att se hur jag klarar av det. klarar jag det tan problem kan jag träna imorgon

föresten jag mixade 3 blodapselsiner igår os längde in i frysen, ska bli intresant o se hur det blev idag

• Malin1976

Mmmm, det lät saftigt och gott! Du får berätta sen hur de smakar!

• JoWiAn

GRATTIS VL!!!!! du e ju skit duktig. Jag e lite dålig på de där med att träna. Måste ta mig i kragen. Nu ska jag ta fatt i min huligan. Han e på allt o kan inte släppa han med blicken i 2 min för då äter han nåt. En sladd till frukost kanske eller ett blad eller en dammtuss???

Är 10 mån och livet leker!!!!

• Våra Liv

Maloin japps ska jag absolut berätta då får jag ju som är glassoman i mig min glass fast jättenyttig glass

koviktare tack jag är massa glad kan jag lova! killen bara tittade påm ig när jag ställde mig på vågen haha han trodde inte heller sina öron när jag berättade hihi

• Våra Liv

Glassen är kanongod hmm kanske skulle köpa nya frukter typ melon o mixa o frysa. eller mango hmmmm *börjar dreggla*
    oh ni som dricker kaffe med socker i o hgar svårt o lägga vamed socker o det gäller både the o kaffe, ha honung i istället! 1 tesked o det smakar mycket bättre än med socker *tycka* jag gillar då inte honung bara honung men i saker som kaffe eller te är det gott
    honung är nyttigt med

• idiotblondinen

Har lite frukosttips förresten! Äppelbitar i naturell lättyoghurt med lite kanel ovanpå, och ett knäckebröd med keso och paprika eller tomat eller vad man nu har hemma! Jättegott och nyttigt, åt det nyss!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)