• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Hallå alla!

Blondinen: Hur gick det hos dagmamman?*nyfiken*

Nova: VI glömmer dig inte! Jag tänker jättemycket på dig! men förstår oxå att när man inte hinner titta in på dagarna, så hänger man inte riktigt med.. Kan känna lite lika som du, när jag inte hinner in här.. Men som sagt vad, alla tjejerna här är ju kanon! Så det går ju helt enkelt inte att hålla sig härifrån heller..

VL: Stark jobbat!

• Våra Liv

tackar

ib usch keso haha bläääää *asg* oj börjar nog blir trött hihi

• Våra Liv

T1 haha tror inte folk läser ordentligt tröga folk kan vara är glad att mina barn gilla spälsängen utan krux hehe

• Theresa1

jag skrej ju tom med stora bokkstäver för att man inte skulle missa att det handlade om OSS och hur det funkar för MAX!

• alarik82

IB ja de låter gott, ska jag nog prova imorron, har till å med allt hemma... fast dedär med keso hoppar jag nog oxå över... jag brukar ha makrill i tomatsås på....

• Sus69

Theresa: Var inne och läste.. Du skrev jättebra, men som du oxå sa, så verkar det som om folk letar bråk! Är väl kanske ett enkelt sätt att spy galla, utan att egentligen behöva ta nåt riktigt ansvar för det! Låter svamligt , men hoppas du förstår vad jag menar..

• Theresa1

MM ellerhur de är egentligen sura för deras pissiga liv inte ger dem ngt... Då kan de gå in på FL och hacla på folk

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)