• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Stumpan2

hej! är det försent att hänga med här?

• idiotblondinen

Marsmamma: Det är mänskligt att vara sjuk. Bra att du är motiverad igen! Jag blir så glad då! Ja, vad vill jag bli... Jag har då ingen aning, men känner att denna våren så kan jag prova lite vad som helst. Om jag får praktik nånstans. Sen till hösten kan jag ju kanske antingen plugga eller leta jobb eller... vad som helst. Jag ska inte sikta för högt, och inte för lågt, det är vad jag kommit fram till.

• Stumpan2

tack tack marsmamma!!
    har precis börjat mitt nyta liv, tillsammans med sambon, och känner att man nog kan behöva all eppning och motivation man kan få! har nu klarat mig i hela två och en halv dag utan godis och dyl, rekord!
    ni här inne som tränar, vad tränar ni och hur ofta?

• idiotblondinen

Stumpan2: Välkommen! Tränar mest genom att promenera, göra iform.ses magprogram, Theresas träningsprogram (länkat till i trådstarten) och simning ibland.

Marsmamma: Ja, det känns ganska bra. Jag la till dig på msn förresten!

• Stumpan2

tack idiotblondinen!
    ska börja styrketräna den 25:e januari, men har också tänkt börja promenera, men kruxet är ju att det är så tråkigt väder! här snöar det för fullt och man känner sig inte alls manad att gå ut..
    har ni nå särskilda metoder nu när ni vill gå ner i vikt eller kör ni på standarden äta mindre/röra sig mer?

• Sus69

IB: Vad kul, är inte där så ofta men kan va kul ändå!

• Sus69

Stumpan2: Jag skaffade en motionscykel innan jul, kör lite windsorpilates(japp det där programmet från tvreklamen.. ) + promenader..

• idiotblondinen

Stumpan2: En del kör lite på Nutrilett/Naturidiet-kurer o en del lite GI o så så det är väl lite olika. Nån kanske kör på VV med, jag vet inte riktigt. Själv kör jag nog en blandad Nutrilett/Gi-metod. Jag vet att det är trist att promenera när vädret är som det är, men man får försöka ändå. Kan ju erkänna att jag inte kommit ut lika mycket som jag har velat jag heller.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)