Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Bra Theresa!

Mitt delmål med under 80 innan jul är inom räckhåll! *glad*

• idiotblondinen

Välkommen Fröken Honung!

En del av oss här kör faktiskt på lite Nutrilett/Naturdiet-kurer men det är olika för oss alla. Jag har tex bytt ut en del mål mot det. Ammar du förresten? Sen så kör vi även ett program som Theresa1 knåpat ihop och det hittar du här: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

Vi väger och mäter oss på fredagar och ger resultatet till trådstartaren ThereseLaurin så skriver hon upp det. Sen ska hon redovisa det en gång i månaden tror jag.. Dessutom så försöker vi peppa varandra till att gå ut och promenera och vi sparkar även varandra i baken ibland så att det blir av.

Hoppas att du ska trivas här.

• idiotblondinen

Zmoothie: Stannar du t.o.m uppe om nätterna o tränar? *spark spark* Seså, rör på dig nu!

• idiotblondinen

FH: Det låter bra. Ut o promenera en massa med vagnen också vettja! Det är verkligen nåt av det bästa sätten att förbränna fett.

• idiotblondinen

Zmoothie: Bra gjort!

VL: Men du hade ju gått ner nästan ett helt kilo också o det är skitbra!

• idiotblondinen

Marsmamma: Härligt med belöning! Kanske ta ansiktsbehandlingen vid, tja... 93 kg? Det dröjer inte innan du är där!

Theresa1: Jag får väl erkänna då att jag inte känner mig hemma med att skriva med hjälp av annat än ett tangentbord. Får skrivkramp Men jag för träningsdagbok online iallafall och min motivation känns som inristad i sten. Men jag älskar idén med motivationsboken, o tycker absolut att alla här ska använda sig av den. (Så slå mig inte)

• idiotblondinen

Malin: Ååh ska du gå och simma.. nu blir jag avis. Fast jag måste faktiskt säga att min baddräkt har blivit för stor, tror inte jag kan ha den simhallen fler gånger för jag blir lite... blottad. Måste nog köpa en ny

• idiotblondinen

Nova: Vad bra

Ca en vecka efter att jag började med denna viktminskning så fick jag hem lite foton på mig av hur jag hade sett ut två veckor tidigare på en fest. Det blev verkligen en extra-peppning att se det, för jag tror faktiskt att jag inbillade mig att jag inte var så tjock som jag var. En stor rund köttbulle hahaha... När jag nått mitt mål så ska jag visa för och efter-bilden för er alla. Än så länge håller jag iallafall före-bilden för mig själv... O jag har en egen hemsida med 5 år gamla bilder också som jag går in på o kollar om jag behöver peppning för jag tycker själv att jag ser bra ut när jag är smal. Det får man väl tycka? Fast jag är inte ful som tjock, verkligen inte.. Men ni vet vad jag menar.

• idiotblondinen

TL: Precis, ska jag vara ärlig så har jag fortfarande svårt för att se hur tjock jag verkligen är. O på ett sätt kan jag faktiskt säga att det är häftigt att klara av att gå ner, det är ju en stor prövning och klarar man det så klarar man allt.

Nova: Tvärtemot hur det var för mig då... Jag bara skrattade och skrattade åt bilderna, och det kändes faktiskt skönt att jag redan hade bestämt mig och börjat med Nutrilett och promenader innan bilderna ens kom.

Men nu har vi ju alla bestämt oss och frågan är ju inte om utan när vi alla nått våra mål!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)