Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

T1: Nej du är inte ett dugg dum, såvida frukosten är nyttig. O minimjölk är ju nästan vatten så det gör ingen större skillnad. Jag har ibland Nutriletten i lättmjölk t.o.m

• idiotblondinen

T1: Låter gott!

• idiotblondinen

Jag har enormt mycket bristningar.. Från låren och upp över magen till ovanför naveln och sen bak på ryggen med... Min mage är så slapp så den kommer aldrig dra ihop sig och jag drömmer om en operation i framtiden men jag försöker att inte tänka på det nu. First things first.

• idiotblondinen

Håller med TL där.. Tänk på att för era barn så är ni perfekta.

• idiotblondinen

TL: Bra! Precis rätt... Barn gör inte som man säger, barn gör som man själv gör... O dubbla budskap är verkligen inte roligt för dom att få.

• idiotblondinen

Nova: Men dom vet ju att du är värdefull.. Dom blir bara ledsna för att du inte förstår det själv och då finns risken att dom börjar kritisera sig själva också utan någon bra anledning... Så var stolt över dig själv, alltid!

• idiotblondinen

wellah: Här har vi alla redan börjat med nergången, men du är välkommen när det är dags. Ja, du är välkommen nu med alltså om du vill... Men vi tjötar mest om träning o mat o vikt o mått o sånt

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)