vikt...peppningstråd =)
T1: Den där logiken praktiserar jag också ibland...
T1: Den där logiken praktiserar jag också ibland...
T1: Ja jag såg det, men den har ju blivit min standard gomorronhälsning... Det är bara för att verkligen ALLA ska se att jag är VAKEN och minsann SITTER DÄR, så dom ska skriva till mig... Fast det är det ändå ingen som gör.
På gott och ont, mohahaha...
T1: Neeeeeeeej vad sjukt! Haha, alltså för 5 minuter sedan när jag låg på soffan så tänkte jag på vad jag skulle ändra till på msn o funderade på att skriva nåt om Lucia... Aaaaaaaah, nu kan jag ju inte göra det!
T1: Jag funderade t.o.m på hur jag skulle kunna dekorera med en luciakrona, men jag la ner projektet
Fan jag är så jävla internetnördig... Borde spärras in.
emmamaria: Va? Väger du 55 nu? Eller var det önsketänkande...?
Marsmamma: Sluta nu upp med de onödiga kalorierna
Men bra att du cyklade iallafall! Du får ta en ordentlig tur idag o så kan du väl ta med dottern på promenad eller nåt.
Theresa1: Nej men det var ju gulligt! Jag skulle faktiskt kvala in till Extreme Makeover när det gäller min mage... Det är jag helt säker på. Alltså, där är folk som bölar över sina förstörda magar... O läkarna säger att "Ja det kan vi förstå för det ser ju för hemskt ut" typ, o här sitter jag med en ÄNNU värre fulare hängigare mage! Tjena vad glad man blir då... Haha, gillade killerbenlyften, dom ska jag fan prova ikväll
Marsmamma: Jag skriver under på det Theresa skrev till dig!
emmamaria: Men lycka kommer inifrån...
Marsmamma: Tänk på att det bästa du kan göra för din familj och andra omkring dig, är att älska dig själv. Om du har svårt att älska dig själv bara för din egen skull, så tänk på det... Jag tänker som så att älskar jag andra så vill jag ge dom det bästa jag kan, och det är att älska mig själv så jag blir den bästa människan jag kan vara. Mot mig själv och mot andra.
VL: Bra! Kör hårt!
Dom skönhetsidealen har jag gett upp för längesedan...
Mitt mål nu är att ha hela kläder och skor, och att magen inte ska hänga över byxlinningen... O den enda anledningen till att jag nöjer mig med det är för att jag lärt mig älska mig själv! Jippiiiiiiiiiiiiii.. det är en befrielse! Jag är bra. O ja justja, dubbelhakan ska bort helt också...
Jag kommer inte ihåg när jag köpte kläder senast... Eller jo förresten, det var förra mellandagsrean när jag hade fått ett presentkort på Kapp Ahl i julklapp. Hehehe...
Okej alltså, när jag säger att jag nöjer mig med hela kläder... Så menar jag iallafall stilrent då va... Så inte vad som helst. Hehe... Det är ett krav att det packar in min kropp så smickrande som möjligt. Hehehe